Poďme rovno pod kapotu, kde bude miesto pre dvojicu zážihových štvorvalcov s objemom 1,6 litra. Motory budú vybavené variabilným časovaním ventilov, 16 ventilovou technikou a rozvodom DOHC. Nejde len o dve výkonové varianty toho istého motora. Jeden agregát dostane prepĺňanie, druhý atmosférickým nasávaním. Slabší z nich, s kompresným pomerom 11:1 dosiahne maximálne 93 kW (126 k) pri 6150 otáčkach spolu s 155 Nm krútiaceho momentu pri 3900 otáčkach. Silnejší z dvojice sa pochváli 115 kW (156 k) pri 5500 otáčkach a maximálnym krútiacim momentom 210 Nm pri 1750 otáčkach. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h prebehne za 11,6 v prípade slabšieho motora a 9,7 sekundy v prípade silnejšieho agregátu. Priemerná spotreba je 6,3, resp. 6,5 l/100 km.

V ponuke bude dvojica benzínových motorov. Jeden s turbom a druhý bez neho.

Atmosférický agregát bude možné spárovať so šesťstupňovým manuálom alebo s dvojspojkovým automatom s rovnakým počtom stupňov. Preplňovaná pohonná jednotka bude dostupná len s automatickou prevodovkou. 
 

Podvozok bude v prednej časti pozostávať z nezávislého zavesenia vzperami typu McPherson. Zadok dostane kľukovú  nápravu s torznou priečkou. Predné aj zadné brzdy budú kotúčové s priemermi kotúčov 305 a 285 mm.

Qoros 3 Hatch príde na trh v štyroch stupňoch výbavy Essence, Experience, Experience Plus a Elegance. Štandardnou výbavou pre všetky verzie bude multimediálny systém Qoros MMH (multi media hub), systém QorosQloud so službami pripojenia do 3G siete, handsfree s Bluetooth, elektrické otváranie okien a nastavovanie spätných zrkadiel a 3,5 palcový TFT displej. Základná výbava Essence dostane aj klimatizáciu a dvojité výduchy klimatizácie pre zadné sedadlá.

Z predchádzajúcich článkov usudzujem, že toto auto mnohých z vás skutočne zaujíma. Poznáme už jeho stupne výbavy aj ponuku motorov. Ostáva už len to najdôležitejšie. Cena.

Zdá sa, že základná výbava bude celkom slušná.

Výbava Experience ponúka napríklad dvojzónovú klimatizáciu a zadnú parkovaciu kameru. Najvyššia výbava sa pochváli tempomatom, bezkľúčovým odomykaním a štartovaním spolu s elektrickým sklápaním zrkadiel.

Batožinový priestor pojme 403 litrov. Po sklopení sedadiel (60:40) majiteľ získa až 1105 litrov. Auto je dlhé 4438 mm, široké 2027 mm, vysoké 1445 mm s rázvorom kolies 2690 mm. Výrobca teda v tlačovej správe sľubuje v interiéri dostatočné miesto aj pre zadných cestujúcich. Neostáva nám už teda iné, ako len čakať na zverejnenie ceny pre autá, ktoré si v EÚ zatiaľ možno kúpiť jedine v Bratislave :)

Zdroj: tlačová správa

Prečítajte si aj:  Slovensko ako vstupná brána čínskych áut do EÚ? Presne tak...