Wheelsandmore ponúka dve výkonové varianty. Prvým kusom je úprava riadiacej jednotky. Za 1700 € preladia dáta v malej krabičke a nových 30 koní je na svete. Pre fajnšmekrov pripravili spomínanú 530 koňovú nakladačku, ktorú zabezpečí kompresor. Zdá sa, že Wheelsandmore chce osloviť skutočne len totálnu elitu, alebo vážnych pacientov eR8čiek. Set veľkých bŕzd s dvoma 8 piestikovými brzdičmi a dvoma 6 piestikmi ponúkajú za brutálnych 13 998 €čiek. Neznabohovia!

Výpočet exkluzívnych doplnkov za astronomické ceny ešte pokračuje, tak ostante sedieť. Za 3999€ vedia zabezpečiť závodné celohliníkové pruženie - coilover, za 8949€ zase hydraulický set pruženia s možnosťou zmeny svetlej výšky v horizonte 30 mm. Výfukový systém si cenia na neskutočných 4800€ ( žeby bol vyrobený z platiny?).

Za 5500€ dostantete predný podnárazník a zadný difúzor, oboje vyrobené z uhlíkových vlákien. Nádherné kolesá vlastnej výroby v 20 palcoch a pneumatikami Dunlop Sport Maxx si je možné zaobstarať za "symbolických" 9800€.

Ak sa vám z toľkých čísiel ešte netočí hlava, zamerne uvedieme, že Audi R8 V8 FSi je v Nemecku možné kúpiť priamo u dílera za 109 100€ a V10 FSi za 142 000€. Aj napriek zvrátenej logike Wheelsandmore sme si istí, že sa na svete nájde nejeden uchylák, ktorý s úsmevom na tvári vykešuje za tieto extrémne nadhodnotené produkty nemalú kôpku €uro dukátikov.