Audi zažíva turbulentné obdobie. Odchod zo sveta LMP1 a Le Mans v motoršporte, kvôli emisnému škandálu a šetreniu. Orientácia ide na Formulu E a elektromobilitu. To všetko bolo ešte pred rokom predstaviteľné. Po období "zlých správ" máme jednu neutrálnu. Špecializovaná divízia Quattro GmbH zodpovedná aj za špeciálne verzie RS mení meno na Audi Sport.

Avizovaných osem nových modelov je pomerne dosť. Bude medzi nimi aj nejaké prekvapenie?

Model, ktorým to všetko začalo, a jeho moderný nasledovník.

Pomenované po legendárnom pohone 4x4, quattro GmbH funguje v nemeckom Neckarsulme od roku 1983. Produkujú športové modely RS a R8 na základe poznatkov z motoršportu, ktoré im poskytuje oddelenie Audi Sport. Práve quattro a Audi Sport spojili pod jeden názov. Audi Sport produkuje pretekárske špeciály všemožných kategórií motoršportu. DTM, TCR, R8 GT3, Formula E a pre mladé talenty cupové Audi TT Cup. V roku 1994 odštartovali éru športových modelov Audi RS. Prvou lastovičkou bol model Audi RS2 Avant. Stal sa hitom vďaka poskytovanému priestoru a výkonu. Najprepracovanejší model prišiel na trh v roku 2007. Audi R8 dostalo všetko, čo inžinieri poznali a stalo sa prvým superšportom Audi, ktorý vyzval mocné Porsche 911. V najbližších 18 mesiacoch Audi Sport GmbH vyprodukuje 8 nových modelov a počet špecializovaných dílerstiev sa rozrastie na 600 do konca roka 2017. Dočkáme sa prekvapenia v podobe hyperšportu?