V Európe málo známa olejárska spoločnosť Pennzoil v Amerike dlhoročne podporuje motoršport. Pre novú generáciu syntetických motorových olejov si dala pripraviť mimoriadne akčnú reklamu. Hlavnou hviezdou v nej je aktuálne najbláznivejšie sériové auto z USA - Dodge Challenger Hellcat. Tradičný musclecar s výkonom 707 k búra všetky doterajšie morálne bariéry.

Nepochybne skvelý nápad ako skombinovať automobilový výkon a novú generáciou olejov. Chce to prosto akciou riadne našlapané video. Jeden by si myslel, že pre realizáciu bude potrebný špičkový jazdec, uzavretie viacerých ulíc v meste a niekoľko kamier, ktoré točia akciu z viacerých uhlov súčasne. Nuž, možno ešte pred 5. rokmi by sa to takto realizovalo... Ale dnes? Jediné čo na celý tento audiovizuálny cirkus potrebujú je šikovné grafické štúdio a pár výkonných pracovných staníc. Kedysi sa hovorilo, že papier znesie veľa. Nuž počítačová animácia znesie úplne všetko. Nechápem preto pobláznenú mládež, ktorá také video oceňuje pre čokoľvek iné ako dobre nasimulovaný zvuk obrieho V8. Tu sa totiž nedá hovoriť ani o spálených gumách, ani palive a nieto ešte o nejakom vodičskom umení... Volajte ma konzervou, no frajeri, ktorí dokážu podobné kúsky s autom len za klávesnicou môj obdiv v živote nedostanú. Váš áno?

OCENÍŠ AKČNÚ AUTO REKLAMU VYROBENÚ V PC?

  • Absolútne NIE! Je to smiešne... ( 40% )

     

  • Čo ja viem? Nemám s tým problém. ( 50% )

     

  • Je to pecka! Chcem takých vidieť viac. ( 10% )

     

Odpovedalo 96 ľudí