Drzý vzhľad Camara tentokrát dopĺňa adekvátny výkon 564 koní

Lenže ani v sériovej podobe sa s Camarom nedá stratiť v dave. Problém štandardných verzií od výrobcu ale je, že ich vzhľad a zvuk vždy sľubuje viac, ako dokáže auto pri jazde splniť. Aj v najvýkonnejšej verzii SS (SuperSport) s osemvalcom LS3 6,2 litra a výkonom 432 koní sú jednoducho americké svaly nedostatočné. Sériové Camaro dostane v šprinte na prdel od hociakého nemeckého sedanu so znakom AMG či M.

Tento problém by mal vyriešiť kompresor, ktorý zvýši výkon na 564 koní. Krútiaci moment 662 Nm ale nepôsobí na prepĺňaný šesťliter nijako extrémne. Na rýchle roztrhanie pneumatík by to ale malo stačiť, rovnako ako aj na zrýchlenie 0-100 km/h za 4,2 sekundy a maximálku 305 km/h. Za extravagantnou karosériou nezaostávajú ani matné 22-palcové disky s obutím 265/30 vpredu a 295/30 vzadu. V zákrutách by mal pomôcť nastaviteľný podvozok značky KW. Kompletné auto je k dispozícii v Nemecku za 88 000 eur.

Dva kanóny pravdepodobne vyprodukujú tradične kvalitnú americkú streľbu 

Ak vám postačuje záťah sériového osemvalca, ale predsa chcete trochu výnimočnosti, je tu ešte priamo od Chevroletu edícia 45th Anniversary. Prvá generácia Camara totiž uzrela svetlo sveta pred 45 rokmi. Vybrať sa dá medzi dvoma úrovňami výbavy LT a SS a medzi karosériou kupé či kabrio. Technika sa nemení, takže nenapíšeme nič, čo by ste nemohli vidieť na fotkách. Novo lakovaná kapota, dizajn kolies, kontrastné prešívanie kože a logo výročia s číslom 45 všade, kam sa len pozriete.

Špeciálna edícia 45th Anniversary pri príležitosti výročia modelu Camaro