Zelené peklo poznáme všetci. Minimálne z článkov a niektorých obrázkov. Severná slučka legendárneho okruhu Nürburgring už dlhé roky preveruje schopnosti superáut a žmýka z nich maximum. V poslednom období sa k nim však čoraz častejšie pridávajú obyčajné autá. Tie často končia v rukách ľudí, ktorí pri stodvadsiatke na tachometri majú smrť v očiach. Prečo je to tak?

Hyundai tvrdí, že 1 najazdený km na Nürburgringu sa rovná 18 km v bežnej premávke.

Ide o celkom dobrý marketingový trik. Komu by už len neimponovalo, že podvozok jeho auta výrobca ladil na jednom z najobávanejších okruhoch Európy? Automobilky túto skutočnosť samozrejme veľmi radi zvýraznia v tlačových správach a motoristické magazíny vrátane TopSpeedu ju veľmi radi zverejnia. Opäť je na mieste otázka „prečo?“. Pretože sa to v niektorých prípadoch páči aj nám.

 

Hyundai v snahe čo najviac sa zapáčiť európskemu publiku investoval 6,6 milióna eur do výstavby vlastného strediska v tesnej blízkosti Nürburgringu. Automobilka otvorila centrum s rozlohou 3600 m2 počas minuloročného septembra.

Hyundai za rok odjazdil 4000 kôl na viac ako 20 rôznych autách. Kórejská automobilka berie prípravu na európske trhy naozaj vážne.

Informácie o aktivitách automobilky v zelenom pekle.

Kórejci sa pochválili, že za posledný rok na okruhu testovali viac ako 20 rôznych vozidiel, s ktorými najazdili 4000 kôl. Vzdialenosť 83 200 km je ekvivalentom 1,4 milióna kilometrov na bežných cestách.

 

Regionálny šéf značky Allan Rushforth potvrdil, že centrum je veľmi dôležité pri budovaní dobrého imidžu v Európe. Investícia počas jedného roka údajne priniesla svoje ovocie. Hyundai si cení každé najazdené kolo.

 

Áno, mnohých vodičov vôbec nezaujíma či ich auto ladili na Nürburgringu, alebo v Južnej Kórei. Hyundai (a iné automobilky) však pravdepodobne verí alebo vie, že jeho zákazníkov to zaujíma.

 

Zdroj: carscoops.com

Prečítajte si aj: Aké bude WTCC v zelenom pekle?