Písal sa rok 1988, Jaguar vtedy štartoval na 24-hodinovke v Le Mans so špeciálom XJR-9 LM. Fanúšikom značky netreba rok 1988 veľmi pripomínať, pamätajú si, že Jaguar XJR-9 LM vo fialovo-bielom lakovaní Silkcut vyhral najslávnejšie vytrvalostné preteky. Auto postavil Tom Walkinshaw Racing, do útrob mu namontovali 7,0 litrový V12, ktorého výkon sa pohyboval od 750 k do vyše 1000 k v závislosti od nastavenia. Špeciál dosahoval topspeed vyše 394 km/h!

Jaguar porovnal legendárneho víťaza XJR-9 LM a supersedan XJR, nie však v čase na kolo, ani v zrýchlení, ani v topspeede. S Andym Wallacom za volantom ukázali, o aký kus zlepšili technológiu svetiel.

Jedným z víťaznej posádky Jaguaru bol Andy Wallace. Automobilka ho pozvala do Silverstone, aby znova zasadol do pretekárskeho XJR-9 LM a vyskúšal si aj supersedan Jaguar XJR. Wallace auta po trati popreháňal nielen za denného svetla, ale aj v noci. Bolo to vôbec prvýkrát od víťazstva v Le Mans, čo s Jaguarom XJR-9 LM jazdili v noci.

Víťaz Le Mans z roku 1988, Andy Wallace pochválil LED svetlá Jaguaru XJR

Civilný Jaguar XJR má síce 550 k z 5,5 litrového prepĺňaného V8 a k topspeedu legendárneho špeciálu sa ani nepriblíži, no Wallacovi sa veľmi páčili LED svetlá. Sú to vôbec prvé LED svetlá, ktoré kedy Jaguar použil. Víťaz Le Mans hovorí, že vtedy nemali poriadne osvetlenú trať a svetlá používali len na spozorovanie orientačných bodov na trati. Ak bolo niečo vo svetelnom kuželi pred autom, nestihli ani zabrzdiť, ani sa vyhnúť, bolo už príliš neskoro. Oproti tomu Jaguar XJR dokáže osvetliť až 400 m pred autom, to je v porovnaní s technológiou, ktorú mali na Le Mans špeciále, denné svetlo.