V roku 2013 sa už venoval okruhovému pretekaniu s McLarenom MP4 12C GT3 a okrem iného sa v rámci série objavil a jazdil aj na SlovakiaRingu. O rok neskôr sa tu objavil opäť, ale už za volantom Citroen C-Ellysée WTCC. V roku 2015 sa so šampionátom rozlúčil a vrátil sa späť na prašné cesty. Už to však nebola rally, ale v tom čase prekvitajúci šampionát WRX (rallycross). Doň vstúpil spoločne s Peugeotom, s ktorým sa okrem iného predstavil aj na Rally Dakar. Ostal tak stále v prostredí francúzskeho koncernu PSA. 20-ročné spojenie je s PSA však, zdá sa, na konci.

Špekulácia

Podľa zatiaľ nepotvrdených informácií magazínu Autosport, ktorý sa nezvykne mýliť, podpísal Seb Loeb zmluvu s Hyundai. To by znamenalo, že ho v roku 2019 uvidíme vo WRC. Hyundai zrejme prepadá menšiemu zúfalstvu, pretože za uplynulú sezónu mal na dosah jednak jazdecký a aj konštruktérsky titul, no ani jeden nezískal. Preto by podpísanie zmluvy so šampiónom šampiónov dávalo zmysel. Ani jedna strana sa zatiaľ nevyjadrila. Tímový manažér Hyundai Motorsport, Alain Penasse, však potvrdil, že juhokórejská automobilka Loeba kontaktovala.

Sebastien Loeb a Daniel Elena po víťazstve na Rally Španielsko 2018

Penasse Autosportu prezradil aj to, že na úvodnej Rally Monte Carlo nemáme čakať žiadne prekvapenia. Vynechá teda Loeb rally Monte Carlo a vráti sa na celú sezónu? Alebo s dávnym rivalom Marcusom Grönholmom plánuje pokračovať vo WRX s Hyundaiom i20? Múdrejší budeme po štvrtku, keď má byť podľa informácií Autosportu vydané oficiálne stanovisko. To, že Sebastien Loeb nestratil nič z rýchlosti, ukázal na tohtoročnej Rally Španielsko, ktorú za volantom Citroenu C3 WRC vyhral.