I. miesto, slalomár Martin Pikus, T-1600 ccm

I. miesto, slalomár Martin Pikus, T-1600 ccm

Viac ako iný motoršport kladie dôraz na presnosť, precíznosť, chladnú hlavu a plynulú jazdu. To na slalomoch vyhráva. Úspešne sa dajú aplikovať aj v iných druhoch pretekov. Skvelý príklad ponúkajú výsledky z pretekov do vrchu TDC na kopci Bezovec, kde slalomári doslova šokovali :)

II. miesto, slalomár Vlado Okáli, T - 2000 ccm

II. miesto, slalomár Vlado Okáli, T - 2000 ccm

Prvý májový víkend 7. a 8. mája 2011 sa uskutočnili ďalšie preteky automobilov do vrchu seriálu Tatry-Donau Cup. Jazdilo sa na úplne novej trati Stará Lehota – Bezovec, neďaleko Piešťan. Je to trať, ktorú ako náhradu za zrušenú  tradičnú trať Pezinská baba objavil AutoSlalomár a rodák z kraja Martin Pikus. Cesta sa nachádza v prekrásnej krajine pohoria Považský Inovec, meria 3 200 metrov, má 8 pravých a 11 ľavých zákrut, prevýšenie 218 metrov a minimálnu šírka vozovky 7 metrov.

Povrch tvorí hrubozrnný asfalt a je v perfektnom stave. Má niekoľko ťažkých zákrut, ktorých nezvládnutie zmenšilo štartovné pole o viacero dobrých áut. Našťastie sa nikto z jazdcov vážnejšie nezranil. Pretekov sa zúčastnilo aj niekoľko jazdcov z veľkej komunity AutoSlalomárov, ktorí všetkým zúčastneným a aj divákom ukázali, že s volantom vedia narábať aj mimo kuželiek. Najlepšie o tom svedčí konečné umiestnenie po oba súťažné dni.



Sobota:     Miro Baláž, Renault Twingo RS-Cup - 1. v S-1600
Martin Pikus, Honda Civic VVTi - 1. v T-1600
Tomáš Komár,  Honda CRX - 3. v T-1600
Michal Novák, Citroen Saxo - 4. v T-1600
Tomáš Krchňavý, Renault Clio RS - 3. v T-2000
Miro Jarábek, VW Golf GTI - 1. v  E1-2000
Ondrej Režo, Ford Fiesta - 6. v  E1 do 2000
Ľuboš Čelín, BMW E46 330d -  1. v  DT-nad 2000 - vyhral preteky aj v absolútnom poradí.


Nedeľa:      Miro Baláž, Renault Twingo RS-Cup -  1. v S-1600
Martin Pikus, Honda Civic VVTi -  1. v T-1600
Tomáš Komár, Honda CRX -  2. v  T-1600
Vlado Okáli, Renault Clio RS -  2. v T-2000
Ondrej Režo, Ford Fiesta -  3. v  E1-2000
Ľuboš Čelín na BMW E46 330d -  1. v  DT-nad 2000 - navyše urobil rekord trate časom 1:31,32 min.  Pre dážď v prvej ostrej jazde mu však víťazstvo v absolútnom poradí ušlo.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 11 obrázkov