V piatok 28. júna 2013 už tradične predpoveď počasia navyšla. Ale slnečný deň nikomu neprekážal... Už od úvodnej kvalifikácie v kategórii do 2000 cm3 dominovala legenda slovenského motoršpotu Julo Konček. S prehladom vyhral aj prvé preteky. Jeho absenciu v druhých pretekoch využil premiant triedy Peter Schober, ktorý je na najlepšej ceste vyhrať v úvodnom ročníku triedu v celkovom poradí. Maťo Krška počaroval všetkým Renaultom Clio a skončil tretí. Dve polské Clia nedorazili na preteky, Alex Šuhajda skončil v štrku, Jiří Konečný mal defekt a Braňa Bučka zradili pneumatiky. V druhých pretkoch už Maťo toľko šťastia nemal a nárazom do Clia v rukách Vila Nemčka. Obe autá zostali pojazdné ale „pokrčené“. Jiří Konečný a Alex Šuhajda sa naháňali nárazník na nárazník a v tomto poradí prišli za víťazom P. Schoberom.

 

Milan Valášek prišiel s rýchlou a pôvabnou Ginnetou G50. Ich spoločná premiéra v Slovenskom Okruhovom Pohári znamela dominanciu v triede do 3500 cm3. Vyhrali v oboch pretekoch. Krásny súboj v tejto triede zviedli v prvom preteku s Martinom Juhászom, Sergejom Paulavetsom a Liborom Šichtařom. V tomto poradí skončili prvé preteky. V druhých sa Libor Šichtař prebojoval na druhé miesto a Sergej Paulavets si zopakoval tretie miesto. Martin Juhász s preventívnych dôvodov v druhých pretekoch nenastúpil.

V najsilnejšej triede využil technickú prevahu Mercedesu SLS GT3 AMG Rudolf Machánek. Nenechal nikoho na pochybách, že bude najrýchlejší už od kvalifikácie. Druhé miesta do spoločného teamu priniesol Ján Kudrnáč na Porsche 911 GT3 RS. Tomáš Erdélyi s prenajatým BMW E92 GT4 výkonovo na prvých dvoch stačiť nemohol ale dve tretie miesta určite potešili aj majitela auta Roberta Šenkířa. Navyše súboj Tomáša s Milanom Valáškom v druhých pretekoch zdvíhal všetkých v depe zo stoličiek. V triede otvorených áut sa zúčastnili len dve KTM X-BOW a rýchlejším bol Miroslav Šimon.


O výťazoch tried sa rozhodne na posledných pretekoch na Slovakia Ringu 18. Októbra 2013.