Automobilku Qoros rozhodne netreba vôbec podcenovať. Prečo? Čínania totiž urobili asi najlepšie čo mohli - majú peniaze a tak pozbierali hlavy z celej Európy. Takže tím stojaci za vývojom auta je zložený z ľudí ako Volker Steinwascher (bývalý viceprezident VW America), Gert Hilderbrand (exšéfdizajnér BMW a Mini), Roger Malkusson (exšéfinžinier v SAABe), Peter Matkin (exšéfinžinier v Jaguari)... a takto môžem pokačovať ďaľej. Dizajn Qorosu je zameraný na európskych zákazníkov. Nie je ale až tak "trendový" a rozhodne z neho nepadnete na zadok, nepoviete ale ani to, že je to nepekná zlátanina. Mne osobne dizajn auta pripadá univerzálne ako pre európsky, tak i ázijský trh. S príchodom do Európy a spustením predaja  ešte tento rok, chcú zákazníkov presvedčiť najmä výsledkami v crash testoch. Aká je kvalita interiéru a samotná jazda, uvidíme neskôr po premiére.

Do Ženevy Qoros teda prinesie sedan s názvom "3". Útočí na ťažisko trhu, strednú triedu. Dlhý je 4615 mm a 1839 mm široký, pre začiatok príde na trh so štvorvalcom pod kapotou, 1,6-litrovým benzínom. Motor vybavený systémom Start-stop bude produkovať 93 kW (126 k) a 155 Nm, jeho oturbená verzia potom 115 kW (156 k) a 210 Nm. Prevodovka bude šesť stupňový manuál, v príplatkovej výbave dokonca s dvoma spojkami. Automobilka počíta i s uvedením hybridu (v Ženeve ako koncept), v ktorom bude pohon rozdelený medzi trojvalcový benzínový 1,2-liter s turbom na prednej náprave a elektromotorom na zadnej náprave. Vďaka tomu by sa auto malo správať ako s pohonom všetkých kolies. Qoros plánuje rozbehnúť výrobu s produkciou 150,000 áut ročne, neskôr produkciu zvýšiť na 450,000.