Volkswagen použil pri prestavbe auta vcelku osvedčené triky, bežne používané úpravcami i súkromnými majiteľmi. Znížil podvozok sériovej ID.7 o 60 milimetrov, zvýšil zbiehavosť a použil zaujímavé väčšie disky.

Nechceme zavádzať, ale sme skoro presvedčení, že ide o kolesá z Porsche 911 GT3. VW priznáva, že ide o dvadsiatky a majú šírku 265 milimetrov, čo by zodpovedalo rozmerom použiteľným na prednej náprave „deväťsto-jedenástky“, k tomu centrálna matica, predovšetkým ale ten charakteristický, nezameniteľný dizajn.

ID.X Performance dostalo karbónový nástavec prepracovaného predného nárazníka a z rovnakého materiálu je tiež dodatočne pridaný zadný difúzor. Nechýba ani obligátne veľké krídlo na kufri (opäť z uhlíkového kompozitu), rozšírené blatníky a ďalšie drobnosti, ktoré inak trochu nudné tvary ID.7 posúvajú na novú úroveň.

Interiér je potom navrhnutý v rovnakom duchu. Karbónové sedačky (zdá sa, že aj tie sú z 911 GT3) a hromada červených detailov. Ešte o niečo zaujímavejšie sú však parametre použitej techniky.

VW hovorí, že ID.X Performance má dva elektromotory (vzadu trvalo budený synchrónny, vpredu asynchrónny) a teda elektrický 4Motion a uvádza kombinovaný výkon 411 kW, teda 559 koní. K tomu sa na zadnej náprave objavuje elektronická uzávierka diferenciálu v rámci systému Vehicle Dynamics Manager, ktorú môže vodič aktivovať prostredníctvom dotykového displeja.

K batérii automobilka nepovedala ani slovo, teda s výnimkou toho, že elektronika zvládne nabíjanie výkonom 200 kilowattov.

Samozrejme môžeme len tipovať, či nám Volkswagen týmto prezradil parametre pripravovaného ID.7 GTX, je to totiž skutočne možné. Akurát nikto súdny nebude čakať, že dá výrobca zákazníkom možnosť objednať si pre tento model komponenty z najvýkonnejšieho atmosférického Porsche 911.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

zdroj: VW