Ak nutne potrebujete do Corsy naftu, bežte si čo najskôr po ňu. Malý Opel ju po modernizácii už neponúka, jedinou možnosťou tak bude benzín alebo elektrický pohon.

Úplne najlacnejším prevedením naďalej ostáva Corsa 1.2 s výkonom 75 koní a výbavou Edition, ktorá odteraz stojí (podľa cenníka v akcii) 15 790 eur. Auto pred modernizáciou je stále dostupné za 15 490 eur, takže rozdiel nie je zásadný.

Namiesto nafty mild-hybridy

V základe máte 16-palcové (len oceľové) disky, okná i vonkajšie spätné zrkadlá v elektrike, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, manuálnu klimatizáciu, palubný počítač, zadné parkovacie senzory, dažďový snímač, automatické prepínanie diaľkových svetiel, tempomat, digitálne rádio so štyrmi reproduktormi, elektro-chromatické vnútorné spätné zrkadlo či diódové svetlá.

Výkonnejší trojvalec 1.2 s turbom a výkonom 100 koní môžete mať vo výbave Edition od 16 990 eur, alebo s osemstupňovou automatickou prevodovkou za 18 490 eur. Novinkou v cenníku je potom 1.2 Turbo Hybrid, presnejšie povedané mild-hybrid s novou 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou, ktorý je v základnej výbave dostupný len s výkonom 100 koní a Opel si za neho účtuje 20 490 eur.

Druhý stupeň výbavy – GS – je za minimálne 17 290 eur (za 1.2, 75 koní), 100-koňová jedna-dvojka stojí 18 490 eur, s automatom 19 990 eur a vo výkonnejšej verzii so 130 koňmi za ňu dáte 20 490 eur. Mild-hybridy sú k dispozícii dva, základný naladený na 100 koní vychádza na 21 990 eur, silnejší a zároveň i vrcholný Turbo Hybrid s výkonom 136 koní vás bude stáť najmenej 22 490 eur.

Corsa GS v porovnaní s Edition pridáva diódové zadné svetlá, zadnú parkovaciu kameru spolu i s prednými senzormi, sledovanie slepých uhlov, lepšie tvarované a čiastočne umelou kožou čalúnené predné sedadlá, športové pedále, kožou čalúnený volant, 10-palcový dotykový displej, 7-palcový digitálny prístrojový panel, pripojenie Apple CarPlay a Android Auto, konektory USB C, čierny strop, iné nárazníky a 16-palcové hliníkové disky.

Najdrahšia Corsa Ultimate pridáva pár USB C pre cestujúcich vzadu, automatickú klimatizáciu, diódové hmlovky, bezkľúčové odomykanie a štartovanie, lakťovú opierku, elektrickú parkovaciu brzdu, vyhrievaný volant i predné sedadlá (vodiča s masážnou funkciou a bedrovou opierkou), alcantarové čalúnenie, ambientné osvetlenie interiéru, zatmavené okná či 17-palcové disky.

V cene je tiež indukčná nabíjačka, navigačný systém, maticové diódové svetlá a pár ďalších drobností. Tomu zodpovedá aj cena. Základná Corsa 1.2 (75 k) Ultimate stojí 20 890 eur, 100-koňové Turbo vychádza na 22 090 eur (s automatom 23 590 eur) a s výkonom 130 koní je spojená cenovka 24 090 eur. Slabší mild-hybrid vás vyjde na 25 590 eur a tá istá technika naladená na 136 koní až 26 090 eur.

Kompletný cenník Corsy Electric nám zatiaľ chýba, základ ale vyjde na 31 490 eur, čo je o niečo menej ako v prípade Corsy-e pred faceliftom. Tá stála 32 590 eur.

zdroj: Opel