Mokka bude ponúkaná s tromi motormi. Na strane benzínových zástupcov bude k dispozícii 1,6-liter s výkonom 85 kW (115k) a silnejšia 1,4l, ktorá bude vďaka turbu produkovať 103 kW (140k) a 200 Nm krútiaceho momentu. Vznetový motor bude najúspornejšia alternatíva a bude iba jeden, a to 1,7 CDTi o výkone 96 kW (130k) a 300 Nm. Motory 1,4 Turbo a 1,7 CDTi sa budú môcť kombinovať či už s automatickou alebo manuálnou prevodovkou, obe so šiestimi stupňami. Ako malé SUV bude Mokka použiteľná i v reálnom svete, pretože bude dostupná i s pohonom všetkých kolies.

Svieži dizajn pre mladých ľudí

Svieži dizajn pre mladých ľudí

V rámci priateľskosti k ekológii budú všetky motorizácie sériovo vybavené systémom Štart/Stop. Tu sa však zoznam systémov v aute nekončí. Dajme si teda zopár skratiek, ktoré ponúka už základná výbava - regulácia trakcie TC (Traction Control), systém Hill Start Assist (HAS) a Hill Descent Control (HDC), ktoré zvyšujú ovládací komfort a bezpečnosť pri rozjazde do svahu alebo naopak zjazde zo strmého svahu. Medzi inovatívne technológie, ktoré Mokka prináša, patria i adaptívne bi-xenónové svetlá tretej generácie (AFL+) s asistentom diaľkových svetiel (HBA). Kamerový systém Opel Eye tvorí základ pre asistenčné systémy ako systém výstrahy pri opustení jazdného pruhu (Lane Departure Warning - LDW) a druhej generácie systému rozoznávania dopravných značiek (TSR). Opel sa tu hrdí tým, že nijaké iné subkompaktné SUV neponúka toľko bezpečnostných pomôcok. A má pravdu.

Kompaktné rozmery a pohon všetkých kolies - to vyzerá dobre

Kompaktné rozmery a pohon všetkých kolies - to vyzerá dobre

Pre pohodlie pasažierov Opel Mokka ponúka predné sedadlá s certifikátom nemeckej asociácie zdravotníckych expertov AGR. Cestovanie by teda nemalo byť žiadnym problémom, ani z hladiska pohodlia sedenia, ani z hľadiska objemu batožiny. Kufor ponúka kapacitu 1372 litrov a je v ňom vstavaný nosič bicyklov Flex-Fix, ktorý je exkluzívnym prvkom značky Opel. Nosič je v zadnom nárazníku, dá sa z neho jednoducho vytiahnuť a umožňuje prepravu troch bicyklov.


Pre európanov to bude teda v Ženeve 2012 "prvý krát". V USA však tento typ už prezentovali na autosalóne v Detroide ako Buick Encore. Koncern GM chce z vývoja vyťažiť maximum, a tak bude Mokka k dispozícii na oboch stranách oceánu, len s inou nálepkou...