Tri čierne dizajnové fľašky s objemom 330 mililitrov so štylizovaným nápisom „GIGA“, luxusné balenie a cena 89 eur. To je v skratke nové pivo GigaBier, ktoré Tesla začala predávať v Európe. A ak nám stále neveríte, že to nie je 1. apríl, pozrite sa priamo na stránku automobilky.

Píše sa tam, že „pivo GigaBier je navrhnuté tak, aby pripomínalo Cybertruck a zároveň ctilo 500-ročnú tradíciu nemeckého pivovarníctva Reinheitsgebot.“ Ak náhodou netušíte, o čo ide, Reinheitsgebot je zákon, ktorý začal platiť v Bavorsku 23. apríla 1516 a definoval, z ktorých prísad sa môže a má variť pivo.

Svetlá nemá, ale v tme svieti

Tesla ďalej dodáva, že ich novinka „je limitovanou edíciou piva plzenského typu vareného v Berlíne z exkluzívnej odrody Cyberchmeľu s tónmi citrusov a sladkého ovocia“. A každá fľaša má vodoznak, teda nápis, ktorý v tme svieti!

Že je to podľa vás predražený nezmysel? To je dosť možné. Tri tretinové pivá za skoro 90 eur (poštovné a balné je v cene) skutočne zaváňa podozrením, že z nás Elon Musk robí bláznov. Dve veci mu však uprieť nemôžeme. Jednak špecifický zmysel pre humor a zároveň neskutočný talent povodiť si priaznivcov značky za nos a schopnosť vytiahnuť z nich peniaze. Ak k nim patríte, nezabudnite nám napísať, ako GigaBier z Cyberchmeľu chutilo. Celkom nás to zaujíma.

KÚPILI BY STE SI PIVO GIGABIER?
  • Ani náhodou, nie som blázon, aby som skočil na predražený marketingový trik. ( 79% )

     

  • Keby bolo o niečo lacnejšie, zvážil by som to. ( 8% )

     

  • Musím ho mať, objednám si ho. ( 13% )

     

Odpovedalo 24 ľudí  

zdroj: Tesla