Je to jedno z tých áut, o ktorých neviete, že ho potrebujete, kým ho neuvidíte. Nechceme samozrejme preháňať, úpadok minivanov kvôli crossoverom a SUV niečo naznačuje, ako veľmi sú tieto autá atraktívne. Ale na druhej strane... Ide o celkom vtipný nápad, ako vymierajúcej triede votknúť do charakteru niečo, čo spôsobilo jej likvidáciu.
Skrátka a dobre: u Chrysleru sú presvedčený, že toto je cesta, ako by sa dal segment MPV zatraktívniť. A v zásade nemáme dôvod s nimi nesúhlasiť.
S terénom kompatibilné MPV
Pacifica so zodvihnutým podvozkom a na špeciálnych terénnych pneumatikách vyzerá jedným slovom dobre. A to prosím pekne hovoríme o osem rokov starom automobile, za ktorý koncern Stellantis nemá žiadnu náhradu.
Autori „novinky“ sa rozhodli osloviť tých, ktorí majú radi offroady či terénne dodávky, takže vpredu zvýšili podvozok o 70 milimetrov a vzadu o 64 milimetrov. K podvozku pridali 18-palcové hliníkové disky Foreshadow obuté do 31-palcových gúm BFGoodrich KO2.
S V6 a AWD
Aby táto konverzia dávala zmysel, návrhári si z ponuky vybrali verziu luxusné prevedenie Pacifica Limited AWD, teda verziu s pohonom oboch náprav. Pod prednou kapotou má 3,6-litrový vidlicový šesťvalec Pentastar s maximálnym výkonom 291 koní a najvyšším krútiacim momentom 355 newtonmetrov, ktoré násobí 9-stupňová automatická prevodovka.
O atraktívnejšiu vizáž sa stará dvojfarebné lakovanie, žlté hmlovky v nárazníku, prídavné LED na streche, na ktorej zvyšuje úžitkové vlastnosti strešný nosič Rhino-Rack Pioneer Platform a výsuvná markíza ARB.
Interiér kombinuje kožené čalúnenie s oranžovými bezpečnostnými pasmi farebne zladenými s prešívaním a v kufri pribudla prípojka na 115 voltov a príkonom 450 wattov. Pretože je tento minivan vhodný na výlety do prírody, tvorcova vymontovali zadnú lavicu, aby bolo možné zväčšený batožinový priestor využiť na prespanie.
Chrysler zatiaľ nepotvrdil, že Pacificu Grizzly Peak pretaví na sériovú verziu, auto má však celkom dobrú odozvu a tým pádom aj potenciál uspieť a zarobiť si na seba.
zdroj: Chrysler