Priblíženie k 300-koňovej hranici

Po novom to už nebude limitovaná edícia, ale permanentná súčasť ponuky. Slúži ako viac traťovo orientovaný variant klasického GTI (niečo ako i30N a i30N Performance), ktorý bude síce menej pohodlný pri každodennom používaní, no schopnejší pri športovej jazde. Volkswagen sa zjavne ani nesnaží o nejaké maskovanie. Prototyp sa po cestách premáva bez kamufláže.

TCR je preverované aj na Nürburgringu. Dokáže sa priblížiť časom konkurentov?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Na nej môžeme vidieť vypuklejšie plastové prahy a absentujúce LED svetlá v prednom nárazníku. Tie nedostane ani R verzia. Oproti štandardnému GTI má TCR nižšiu svetlú výšku a väčšie predné brzdy. Väčší je aj zadný strešný spojler a difúzor, spolu s o málo rozšírenými koncovkami výfukov. Výkon by sa mal pohybovať na úrovni 300 koní a 400 Nm, tak ako pri Cupre Leon. Osobne očakávam, že k dispozícii bude iba DSG automatická prevodovka, rovnako ako u predchodcu. Je možné, že auto, ktoré o pár mesiacov uvidíme na oficiálnych obrázkoch, bude trochu iné, ako toto. Predsa len, nechce sa mi veriť, že VW šetrí už aj na maskovaní.

Zdroj: motor1.com