Porsche to s reklamami vždy vedelo. Marketing automobilky tušil, na akú strunu v ktorom čase udrieť a vyvolať tým správne emócie. Inak to nie je ani v tomto prípade. Žijeme v dobe vzmáhajúcej sa elektromobility a tlaku na emisie, aj tento trend však v Porsche poňali trochu inak. Elektrické Porsche Taycan má byť predovšetkým emotívne športové vozidlo a pravoverné Porsche s fabrickým DNA, s rovnakou myšlienkou, preto pracovali aj tvorcovia reklamného spotu s názvom „The Heist“ (Lúpež).

V reklame sa objavuje hneď niekoľko modelov Porsche. Nechýba, samozrejme, ani Porsche 911.

Zabudnite na Teslu

Príbeh reklamného filmu dlhého dve a pol minúty sa začína v Nemecku, priamo v múzeu značky Porsche. Malý filmový príbeh, v ktorom sa okrem ostatných klasických, či dokonca súťažných modelov Porsche mihne aj nemecký policajný VW Passat, vyvrcholí adrenalínovou naháňačkou zamestnancov múzea. Tvorcovia nezabudli dokonca ani na traktor, ktorý Porsche kedysi skutočne vyrábalo. Automobilka Porsche reklamu odvysiela na finále play-off amerického futbalu Super Bowl, pričom jej hlavným cieľom je pritiahnuť pozornosť k novému elektromobilu Porsche. Podľa miestnych prieskumov totiž Američania v súvislosti s elektromobilitou vnímajú predovšetkým značku Tesla. Práve to chce Porsche novou reklamou zmeniť. Jej prvé verejné premietanie je naplánované na 3. februára 2020.