Súčasné E63S. Bohužiaľ, toto konkrétne nemá chromové doplnky.

Nový dizajn aj volant

Zadné svetlá sú úplne nové a práve vďaka nim nové Ečko v sekunde spoznáte. Tradičné štvorcové koncovky výfuku ostali, spolu s množstvom chrómu. Predizajnovali pochromovanú lištu, ktorá ide po novom nad výfukmi a nie pod nimi. Prednú časť ešte stále nepoznáme, no mala by mať už konečne masku Panamericana s vertikálnymi prieduchmi. Je to logické, keďže ju už má aj lacnejšia A45. Predné svetlá by sa mali priblížiť súčasnému dizajnovému jazyku značky a pripomínať CLS.

Vylepšené budú aj asistenčné systémy. Aktívny asistent udržiavania odstupu DISTRONIC s prispôsobením rýchlosti podľa trasy: pomocou informácií z LiveTraffic dokáže Trieda E rozpoznávať dopravné zápchy alebo zhustenú premávku a reagovať ešte skôr, ako zaznamená toto dopravné obmedzenie samotný vodič. Ak je takto rozpoznaná dopravná zápcha (a ak vodič aktívne nezvolí iné správanie), DISTRONIC preventívne zníži rýchlosť na cca 100 km/h. V zápche dokáže ísť "sama" až do rýchlosti 60 km/h a dokonca vie vodičovi pomôcť aj pri vytváraní záchrannej uličky. Aktívny asistent mŕtveho uhla zas dokáže vodiča upozorniť na prekážky pri vystupovaní.

Pod kapotou zostane 4,0 l V8 s dvomi turbami. V súčasnosti ponúka výkon 450 kW (612 k). V AMG GT však tento motor dokáže ponúknuť až 470 kW (639 k). V interiéri príde tiež k zmenám. Okrem aktualizovaného systému MBUX prichádza aj nový volant. Je multifunkčný a na pohľad skutočne vyzerá retro. Vďaka nemu môžete ovládať infotainment priamo cez dotykové plôšky. Nové E sa do predaja dostane tento rok v lete a AMG verzie by sme mali spoznať na prelome rokov 2020/2021.

Foto: autoevolution.com, Mercedes AMG, cochespias

Zdroj: motor1.com