Viac ako šesťtisícová divácka účasť na tribúnach Slovakiaringu svedčí o tom, že o motoršport je na Slovensku veľký záujem a je čoraz obľúbenejší. 1250-metrová, dobre pripravená trať hostila špičkových jazdcov z Česka, Rakúska, Maďarska a Slovenska. Okrem zónových pretekov, ktorými sa začala európska sezóna, sa rozdávali trofeje aj v Majstrovstvách Slovenska, Maďarskom pohári a Českej trofeji historikov.

V kategórii Supercars sa na trati zišlo 189 jazdcov na viac ako 500-koňových rallycrosových špeciáloch. Niektoré z nich majú pôvod vo FIA majstrovstvách sveta WRX. Prvenstvo si na WRX Peugeote 208 vybojoval maďarský jazdec Tomáš Pál Kiss. Vo finále Supercars zdolal Rakúšana Maxa Puchera (Ford Fiesta), tretí skončil ďalší Maďar Jankó Wieszt na Škode Fabia. Veľmi dobré 4. miesto obsadil náš Juraj Baláž na Mitsubishi Lancer.

V triede SuperTouringCars do 2000 cm3 sme vkladali nádeje na dobrý výsledok do Karola Šedivého. So svojím zeleným SEATom Ibiza sa zlepšoval z jazdy na jazdu a napokon obsadil skvelé 2. miesto za neporaziteľným Čechom Romanom Častoralom na vozidle Opel Astra. Súboje blatník o blatník, prípadne stratené nárazníky z ostrých súbojov medzi jazdcami boli pravidlom v každom kole. O tom Vás presvedčia fotky fotografa Jána Paprskára

Aj v kategórii SuperTouringCars nad 2000 cm3 sme mali vo finále Slováka. Miroslav Pospíchal na VW Polo skončil na výbornom 2. mieste za vlaňajším víťazom FIA CEZ Trophy Oliverom Gruberom z Rakúska. Pospíchal by Ford Sierra možno aj zdolal, no preteky boli v predposlednom kole zastavené po kolízii ďalšieho zo slovenských jazdcov vo finále Pavla Zachara (SEAT Leon) s Rakúšanom Patrickom Breitenederom (3. miesto – BMW M3).