Keď si zákazník kupuje nové auto, predajňa pri tom zohráva celkom dôležitú úlohu. Ak je natoľko zašitá a nevýrazná, že si ju ledva všimneme, je celkom pravdepodobné, že do nej až na pár výnimiek a fanúšikov značky nik nevkročí. Ak je naopak výrazná, moderná a postavená na správnom mieste, môže zaujať aj zákazníka, ktorý nad danou značkou dovtedy vôbec neuvažoval. Aj preto modernizuje Škoda svoje predajne v rekordne krátkom čase.

Predajňa AUTO.POINT 21 SAS v meste Luisant obďaleč Paríža je svetovo už 1500-tá modernizovaná predajňa v novom štýle korporátneho dizajnu. Len za ostatné tri mesiace (september-november) prešlo modernizáciu až 500 predajní. Okrem Severnej Ameriky, kde sa Škoda nepredáva, prebiehajú úpravy po celom svete, vrátane Ázie, Afriky alebo Austrálie.

Projekt odštartoval zhruba pred dvoma rokmi, pričom v roku 2015 sa jeho tempo citeľne zrýchlilo. Hlavným cieľom nového vzhľadu predajní je rýchla, priama a otvorená komunikácia so zákazníkmi. Základnou myšlienkou novej stratégie je tzv. „Human Touch,“ teda osobný kontakt. Predajne pôsobia zvnútra aj zvonku otvoreným a transparentným dojmom a pozývajú tak zákazníka na návštevu. Okrem zmeny vzhľadu, prebieha rozsiahle školenie zamestnancov predajní, s cieľom dosiahnutia maximálnej spokojnosti zákazníkov. Niekoľko predajní v novom štýle už máme aj na Slovensku.