Druhý príklad (prekvapivo znovu žena za volantom) je z Británie. Vodička Vauxhalu Corsa sa takmer štvřthodiny snaží o slušné paralelné zaparkovanie. Napriek dobre mieneným radám okoloidúceho jej to trvá neskutočne dlho a tak aj najpomalší samočinný parkovací systém dáva zmysel a nepochybujem, že obe z nich si zaň vo svojich nových autách radi priplatia. Stále to však nemusí znamenať víťazstvo. Väčšina súčasných výrobcov ponúka "poloautomatický" systém, kde vodič síce neovláda volant, no musí šlapať na pedále. Asi vás nemusím presviedčať, že aj túto činnosť mnohí polovodiči nedokážu zvládnuť adekvátne potrebám systému pri manévrovaní na decimentre. Postupne sa teda do výroby dostávajú samočninné parkovacie systémy, ako má napríklad BMW. Ten zaparkuje auto úplne samočinne. Jedinou úlohou vodiča je držať počas celého procesu gombík (čím auto vie, že vodič je stále v aute).