Nie len amatéri robia tuzing, vedia to aj profíci.

Nie len amatéri robia tuzing, vedia to aj profíci.

Zrýchlenie na stovku trvá 3,7 s a pokračovať sa dá do 352 km/h. Potešujúce je, že sa myslelo aj na hmotnosť. Vďaka karbónovej karosérii sa ušetrilo slušných 180 kg, lenže sériový SL65 váži ohromných 2 120 kg. Počítate? Správne, ani kopa karbónu toto monštrum nezachráni. Veľké kupé stále má 1 940 kg. Ale na dragstripe si ten výkon nejako poradí...

Keby nie označenia, mnohí by iste mali problém auto identifikovať.

Keby nie označenia, mnohí by iste mali problém auto identifikovať.

Poďme teraz k tej druhej, horšej stránke úpravy. Hmm, ako by sme to slušne... pozrite sa na tie fotky. Nie sme si istí, či by sme chceli byť exkluzívni práve týmto spôsobom. Ak vám ale dizajn sadol, s objednávkou sa poponáhľajte. V záujme maximálnej exkluzivity sa ich vyrobí len 25 kusov a šesť už je predaných. Cena v Nemecku vrátane dane je 510 510 eur.

Príplatkami môžete sumu veselo zvyšovať. Odporúčame napríklad ozvučenie od značky Focal za 22 450 eur a interiér Clubsport za 42 100 eur. Obsahuje pretekárske škrupiny so šesťbodovými pásmi, ochrannú klietku, hasiaci prístroj a karbónové dekorácie. Ušetriť naopak odporúčame na trojfarebnom laku za 15 000 eur alebo na karosérii pozlátenej 24-karátovým zlatom za 185 600 eur.

Nevkus sa volá Carlsson C25 Royale

Nevkus sa volá Carlsson C25 Royale

Máme pre vás ešte jeden tajný tip. Kúpte si obyčajný osemvalcový Mercedes SL63 AMG. Ušetríte nielen 360 tisíc eur, ale hlavne 150 kg na prednej náprave vďaka ľahšiemu motoru. Krútiaci moment v stredných otáčkach vám už síce nezlomí väz, zato sa odvďačí krajším zvukom a spolupracuje s rýchlejšou sedemstupňovou prevodovkou. A hlavne budete mať relatívne pekné a elegantné kupé a nie takýto gýč.