Mať SLRko, navyše s logom Hamann a pod kapotou nakáľané, to je non sens!!!  

Volcano nafasovalo kompletne nový odev zo “zamatu”. Karbónom nešetrili na predný a zadný nárazník, prahové nástavce a rozmerné zadné krídlo. Zabudnúť nemožno ani zadný difúzor a lemovanie výduchov kapoty tiež z uhlíkových vlákien. Agresívny výraz Volcana korunujú dve farebné varácie laku v podobe dvojíc hliník / chróm a biela / matná čierna.

Priestory v blatníkoch vypĺňajú ľahučké 21 palcové disky z Hamann edície Edition Race. ktoré sú vyrobené kovaním z hliníka. Tie obuli vpredu do gúm s mierami 255/30 a vzadu pomaly formulových 345/25 ( zaujímalo by ma, či majú aj vlastný pneuservis, pretože toto nevie na SVK prezuť nikto! :) )

Mať SLRko, navyše s logom Hamann a pod kapotou nakáľané, to je non sens!!! V tomto prípade sa počítajte kone na stovky. Sériovú V8ičku poladili zo sériových 626 k a 750 Nm na okrúhlych 515 kW ( 700 koní) a krútiak až na 830 Nm @ 3300 otáčkach. Tieto famózne čísla nadobudli množstvom úprav ako preprogramovaním riadiačky, úpravou výfukov a úpravou náhonu klinového remeňa pre pohon dvoch mechanických kompresorov. Pre zvýšené nároky na zaťaženie motora naň zavesili ďalšiu vodnú pumpu a upravili aj elektroniku v prevodovke. Pikoškou je šestica koncoviek výfukov, ktoré vytŕčajú spoza predných kolies.

Volcano zvláda zrýchliť z pokoja na 100km/h za 3.6 sekundy a maximálku dosahuje bláznivých 348 km/h. týmto pádom je Hamann Volcano rýchlejší o 14 km/h ako sériovka a dokonca o 11 km/h od doteraz najbrutálnejšieho derivátu SLR 722. O úpravách interiéru je škoda písať, však predsa oko vidí, no nie?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 19 obrázkov