Základným stavebným kameňom úpravy od Sportecu je tuning 5,0 litrového 10 valca s usporiadaním do V. 2 rady valcov sú dopované každý jedným turbodúchadlom. Nárast výkonu z 580 na viac ako 700 kobýl a vydolovanie krútiaku 800 Nm dosiahli nasledovnými úpravami. Pôvodné katalyzátory nahradili priepustnejšími kúskami, namieru ukuli výfukové potrubie s 2 koncovými tlmičmi s koncovkami priemeru 76 mm. Samozrejmou bola aj úprava dát v riadiacej jednotke. Po úprave vybehli s RS700vkou na dynamometer s oboma brzdenými valcami a vyššie spomenuté údaje sa rozsvietili na monitore dyna. S touto porciou výkonu vie naložiť systém quattro tak, že 100vku pokorí táto Ingolstadtská šelma za 4 sekundy, 200km/h za 12 sekúnd a maximálka je pre istotu obmedzená dodávkou paliva na 310 km/h.

Expresne rýchlu limuzínu však treba aj ukočírovať a ubrzdiť, najlepšie na vozovke. O lepší handling sa stará Sportecom navrhnutý podvozok, ktorý položil RS700vku o 30 mm bližsie k vozovke. Výkon sa prenáša na podložku cez pneumatiky s mierami 265/30, ktoré navliekli na 22 palcové disky Sportec Mono/10. Na karosérii pribudli nejaké gramy karbónu v podobe prednej podnáraznikovej lišty a zadného difúzora. Kokpit dostal pre zmenu nádielku doplnkov z hliníka. Audi Sportec RS700 je jednoducho extrémna chuťovka, tak si vychutnajte zábery zo Ženevy. Mimochodom, už zajtra prinesieme na TopSpeed.sk aj nejaký ten Poršák od Sportecu. Tak si nás nezabudnite naladiť ;-))

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov