Porsche Boxster GTS

Porsche Boxster GTS

Nové verzie GTS žmýkajú z plochého 3,4 litrového 6-valca o 15 koní a 10 Nm viac. V Boxsteri GTS to znamená 330 koní pri 6700 ot. a 370 Nm v rozsahu od 4500 do 5800 ot. Cayman GTS  dokáže z motora dostať ešte o trochu viac, presne 340 koní pri 7400 ot. a 380 Nm v rozsahu 4750 až 5800 ot. Zákazník si môže vybrať medzi 6-stupňovou manuálnou prevodovkou a 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou PDK. Autá šprintujú na stovku za 4,7 sekundy s prevodovkou PDK alebo 4,9 (Cayman GTS) resp. 5 sekúnd (Boxster GTS) s manuálnou prevodovkou.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Porsche uvádza najvýkonnejší Boxster a Cayman vo verzii GTS. Z 3,4 litrového plochého 6-valca dolujú 330 resp. 340 koní a na stovku to zvládnu do 5 sekúnd.

Modely GTS spoznáte ľahko. Automobilka do predného nárazníka vložila tmavé plasty, tiež zatmavila nápisy vzadu, autá postavila na 20-palcové disky a pridala bi-xenónové svetlomety. V interiéri skombinovali čiernu kožu s Alcantarou a červeným prešitím.

Porsche Cayman GTS

Porsche Cayman GTS

Nemci dopriali najsilnejšiemu Boxsteru a Caymanu Sport Chrono Package a Active Suspension Management, ktoré dovolia vodičovi modifikovať tuhosť tlmičov a odozvu na plynový pedál. Zaujímavosťou sú dynamické silenbloky motora. Prispievajú k stabilite auta tým, že menia tuhosť podľa toho, či vodič prudko akceleruje, brzdí alebo zatáča.

Porsche Cayman GTS

Porsche Cayman GTS

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Porsche tvrdí, že s novými modelmi GTS dokážete jazdiť za 9 litrov na 100 km s manuálnou prevodovkou a 8,2 litrov s PDK. Ceny začínajú na 63 300 eur za Boxster GTS a 66 300 eur za Cayman GTS.