+ Audi bude generálny partner najbližších dvoch olympiád, letných v roku 2016 v Rio de Janeiro a zimných v Kórejskom  Pchjongjangu v roku 2018. Žiadna iná automobilka nemá k olympijskému logu bližšie než práve Audi. Iste netreba pripomínať, že najznámejšie a najväčšie športové hry sveta majú 5 krúžkov (pre každý obývaný kontinent jeden),
 

+ Podpora automobilky, ktorá je súčasťou druhého najväčšieho výrobcu áut sveta -  koncernu VW Group má zvýšiť šance Nemecka na usporiadanie olympiády v blízkej budúcnosti,
 

+ Neustála expanzia a rozširovanie porfólia a výrobných kapacít majú v blízkej dobe priniesť do rodiny Audi piatu automobilovú značku. Piaty krúžok pre ňu bude ďalšie veľké gesto. Ako sa bude nová automobilka v rámci rodiny Audi volať a ktorý segment trhu má byť jej cieľovou skupinou sa máme dozvedieť do konca majá 2014

Na oko nepodstatná, no zásadná zmena loga a imidžu značky so sebou prinesie nevyhnutné dôsledky:
 

+ Od modelového roku 2015 dostanú všetky nové autá nové, doslova rozšírené logo. Prvým kúskom bude kráľ medzi audinami, superšport R8 V10 


+ Výrobca si potrpí na detialoch a komplexnosti. Výmenu znakov preto ponúkne aj retrospektívne majiteľom áut nie starším než 5 rokov (teda s rokom výroby 2009 a novších). Na tento krok pripravuje Audi historicky najväčšiu celosvetovú zvolávaciu akciu v rámci ktorej dostanú Audiny zdarma novú mriežku chladiča a nové znaky na prednej i zadnej kapote.

zdroj: 1. apríl!
autor foto: cypodesign.sk (Martin Cyprián)