Predaje BMW i3 netrhajú rekordy. Veď po 3 rokoch predaja dosiahli hranicu 60 000 ks. Na druhej strane sa tomu veľmi nemôžeme čudovať, veď reálny dojazd sa pohyboval okolo hranice 130 kilometrov. To robí z i3 primárne mestské auto a navyše poriadne drahé. Dokonca ani modernizácia, ktorá priniesla verziu s väčšími batériami 33kWh a dojazdom okolo 183 km, nedokázala výrazne nakopnúť predaje.

„Značka „i“ je stabilná a môžete sa spoľahnúť na nástupcu i3, ale nemôžem povedať kedy to bude,“ hovorí Schwackhoefer.

Napriek nepresvedčivým predajom plánuje BMW nástupcu elektromobilu i3. Vedenie vidí budúcnosť v elektromobilite.

Napriek neveľkým predajom pracuje BMW na druhej generácii typu i3. Potvrdil to Heirich Schwackehoefer, projektový manažér i3. „Značka „i“ je stabilná a môžete sa spoľahnúť na nástupcu i3, ale nemôžem povedať kedy to bude,“ hovorí Schwackhoefer. My môžeme len špekulovať, že ak prišla po troch rokoch modernizácia prvej generácie, tak ďalšia generácia by tu mohla byť približne o tri roky.


BMW predalo za celú históriu 100 000 elektrifikovaných vozidiel (elektromobilov a hybridov). K väčšiemu rozvoju tohto segmentu však dochádza až v poslednej dobe. So zmenou merania emisií a sprísňovaním noriem sa očakáva omnoho väčšie využitie elektromotorov a batérií.


Zdroj: autonews

 

ZOZNAM ELEKTROMOBILOV, KTORÉ MÔŽETE KÚPIŤ NA SLOVENSKU

ZOZNAM ELEKTROMOBILOV, KTORÉ MÔŽETE ...

Minister hospodárstva odhalil plán na dotovanie elektromobilov. Majitelia by mali dostať príspevok v hodnote 4000 – 5000 ...

26. 10. 2016
TEST: BMW I3

TEST: BMW I3

Slovensko, pravdepodobne hlavne pre nižšiu kúpyschopnosť a zanedbateľnosť veľkosti nášho trhu, nie je ani dva roky po ...

22. 03. 2015