Človek by totiž čakal, že keď z otvoreného auta urobia "normálne" auto, k oknám by mal dostať i nejakú tú strechu. Ale tu narazíme na problém - strecha sa totiž v tomto prípade nekoná! Ani hardtop, ani pršiplášť. Jednoducho ak začne pršať, treba čím skôr nájsť prístrešok, inak budete vŕtať do podlahy dieru pre odtok vody. Okrem toho sa X-Bow GT mení celá aerodynamika a tým i spotreba. Netvrdím, že majitelia ho majú preto, aby jazdili čo najšetrnejšie, efekt to ale mať bude. KTM sa s ním uvedie v Ženeve, žiadne detaily o iných zmenách na X-Bow GT ale poskytli. Špekuluje sa, že motor bude ten istý ako v terajšej verzii, teda 2,0-liter s 240 koňmi. Ak prídu s niečím zaujímavým, budeme vás informovať.