Automobilka Ford potvrdila intenzívnu prípravu elektrického modelu Mustang Mach-E určeného pre európske trhy. Na rozdiel od americkej verzie však musí dostať inak nakalibrované elektronické systémy zohľadňujúce nielen európsku legislatívu, ale aj odlišné jazdné zvyklosti európskych vodičov. Podľa Fordu sa tak musí zmeniť najmä nastavenie podvozku, ktorý musí byť športovejší a relatívne ťažkému elektromobilu musí zabezpečiť dostatok stability pri náročnejších vyhýbacích manévroch. S iným nastavením však príde aj samotný pohon všetkých kolies (pri vybraných verziách), stabilizačný systém a riadenie. Aj európske verzie dostanú systém voliteľných jazdných režimov s možnosťou výberu troch prednastavených režimov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

S dojazdom 600 km

Ford Mustang Mach-E First Edition by sa mal ukázať s príplatkovými batériami s kapacitou 99 kWh (Extended Range) zabezpečujúcimi dojazd až 600 km (WLTP) na jedno nabitie. Štandardom ostatných verzií budú batérie s kapacitou 75,7 kWh, palubná elektronika pritom umožní nabíjanie elektrického Mustangu výkonom až 150 kW. Ford má s elektromobilmi veľké plány a aj vďaka európskemu trhu chce na začiatku roku 2023 docieliť stav, kedy bude viac ako polovica všetkých predaných Fordov elektrifikovaná (elektromobily, hybridy). Aj preto automobilka vytvorila špeciálny tím Team Edison, ktorý má pod palcom vývoj a zdokonaľovanie všetkých elektrických modelov s logom Ford. Jeho prvým modelom je práve Mustang Mach-E, ktorý sa v Európe objaví ešte v roku 2020.