Potreba ľudí odlišovať sa autami je stará asi ako auto samo. Do niektorých nie je potrebné investovať veľa, aby vyzerali lepšie a zaujímavejšie, ako bežné sériovky. I tak sa nájde mnoho špecializovaných firiem, ktoré prinášajú vysokokvalitné kompletné bodykity, aby i tieto autá boli viac nápadné. Toyota GT86 so súrodencami rozhodne patrí medzi autá, ktorým veľa netreba. A predsa je častým terčom úprav. Najnovšiu urobil japonský Kuhl Racing.  

Zadné partie Toyoty GT86 s bodykitom od Kuhl Racing vyzerajú omnoho agresívnejšie ako predné.  

Ako celok tento počin nepôsobí zle, ale ako auto na každý deň si ho neviem predstaviť nie len na slovenských, ale na žiadnych cestách...

Mrštné kupé prešlo rozsiahlymi úpravami, po ktorých vyzerá oveľa svalnatejšie. Blatníky nafúkli, aby sa do nich zmestili krásne veľké kolesá s lešteným falcom. Predný a zadný nárazník nemajú s originálmi takmer nič spoločné. Vpredu dominuje výrazná mriežka chladiča. Pri úprave predného nárazníka odstránili bočné smerovky. Nárazník esteticky veľmi dobre dopĺňa malý lip. Do zadného integrovali difúzor, z ktorého trčia 4 koncovky titánového výfuku. Bočné línie dopĺňajú postranné prahy, ktoré sa pekne napájajú na predný a zadný blatník. Bodykit je zavŕšený jednoduchým estetickým zadným spojlerom, ktorý približne kopíruje línie kufrových dverí. Je vyrobený z karbónových vlákien. Firma nezabudla ani na úpravy predných a koncových lámp využívajúcich led technológiu. 

Konkrétnu cenovku tejto srandy som nikde nenašiel. Môžeme očakávať pekne mastnú sumu, ktorá značne navýši cenu bežného modelu. Osobne by som do tak výrazného tuningu u tohto auta nešiel. Skôr by som tie peniaze investoval na zvýšenie výkonu a na úpravu podvozka a bŕzd. To by mi prinieslo oveľa viac uspokojenia a zážitkov, ako len pohľad na síce krásne, ale viac-menej nevyužiteľné auto... Aký na to máte názor vy?

Zdroj: go.newsfusion

TEST TOYOTA GT86

TEST TOYOTA GT86

Je veľmi ťažké napísať čokoľvek nové o tomto aute, čo by ste ešte nevedeli alebo niekde nečítali. Toyota GT86 je tu ...

26. 02. 2013
TOYOTA GT86 + FERRARI V8 = IDEÁLNY DRIFTCAR

TOYOTA GT86 + FERRARI V8 = IDEÁLNY DRIFTCAR

Mnohí ľudia frflú na Toyotu GT86, hovoria, že 200 k je málo a automobilka mohla zadokolke dopriať podstatne viac výkonu. ...

12. 07. 2016