California, ako viete, nepatrí k najobľúbenejším autám v ponuke Ferrari. Môže za to najmä už od prvej generácie, či už zámerne navrhnutý alebo nie, dizajn auta, ktorý nepôsobil príliš mužne. California prosto vyzerala ako auto pre baby. To sa však príchodom novej generácie mení, a i keď zmeny v proporciách auta nie sú výrazné, ostrejšie hrany mu dali iný výraz. Z boku auta dizajnéri odstránili trochu nepochopenú líniu, resp. nie je teraz tak výrazná, pretože nie je kontinuálna ako u predchádzajúcej generácie. O tom, že California T nie je hračkou pre milenky boháčov, svedčí najmä zmena motoru a prítomnosť turba pod kapotou. Pôvodný atmosférický osemvalec totiž nahradil 3,8-litrový V8 twin-turbo. Hore teda konštruktéri potlačili ako výkon, tak i krútiaci moment. Výkon je vyšší o 70 koní, no krútiaci moment je väčší až o 49%, takže namiesto atmosférických 500 Nm je po novom k dispozícii "oturbených" 755 Nm. Spotrebu ale dokázali v Maranelle zraziť o 15% dole a aspoň na papieri si auto vypýta 10,5l/100 km.

Keď už teda vo Ferrari upúšťajú od atmosfér, nezabudli sa pozrieť i na večný problém prepĺňaných motorov - oneskorenie nástupu výkonu. Technikom sa vraj podarilo odstrániť akúkoľvek "turbo dieru", a dvojkomorové turbodúchadlá majú veľmi nízku zotrvačnosť. K perfektnej odozve na plynový pedál pomáha i variabilný management. S otvorenou strechou si tak budete môcť vychutnať pískanie turba :). Vo Ferrari novú Californiu T vybavili trojdielnym výfukovým systémom, ktorý dáva šťavu zvuku so zvyšujúcimi sa otáčkami. Jazdné vlastnosti vylepšili poslednou generáciou systému pruženia Magnaride, ktorý zabraňuje náklonom auta v zákrutách. Nuž a pri takom výkone nemohli vynechať ani kontrolu trakcie F1-Trac.

"Auto pre baby" také vychytávky potrebuje. Okrem stabilného posedu pri jazde zaujme i kvalitnými brzdami. Karbón-keramické brzdy CCM3 spolu so stabilizáciou ESP 8.0 dokážu zastaviť 1625 kg ťažký kabriolet zo stokilometrovej rýchlosti na 34 metroch. Ozaj, kabriolet - pevná strecha zmizne za zadnými sedadlami za 14 sekúnd. Uvidíme aké budú dojmy v Ženeve a najmä keď bude k dispozícii viac videí po premiére.