Z vyššie uvedeného usudzujeme, že by mohlo pod prednou kapotou ostať všetko pri starom. To znamená, že základom ostane atmosférický štvorvalec 1.2 s výkonom 84 koní, ktorý budú doplňovať dva preplňované litrové trojvalce naladené na 100, respektíve v prípade mild-hybridu 120 koní. Nechceme ale predbiehať a podávať vám to ako istotu. Túto domnienku nám musí Hyundai ešte potvrdiť.

Čo je naopak zrejmé, sú úpravy dizajnu. Bayon dostal vpredu svetelný pás (výrobca mu hovorí Seamless Horizon) tiahnuci sa cez celú šírku a hranatú šesťuholníkovú masku, ktorá je súčasťou nového nárazníka. Na papieri to tak možno nepôsobí, ale spomínané zmeny menia doterajší „zamračený“ výraz crossoveru na vcelku neutrálnu „tvár“.

Zadné svetlá vyzerajú byť naopak rovnaké, ale návrhári trochu učesali zadný nárazník a pridali možnosť objednať si nové 16- a 17-palcové hliníkové disky. K dispozícii tiež budú štyri nové laky (sivá, dve modré a limetková), naopak príplatková čierna strecha v odtieni Phantom Black ostáva.

V interiéri je väčšina vecí pôvodných. Bayon aj doteraz ponúkal napríklad pripojenie Apple CarPlay a Android Auto, indukčnú nabíjačku či dvojicu 10,25-palcových displejov, novinkou je však OTA, teda online aktualizácie softwaru (Over-the-Air).

Hyundai pripomína možnosť objednať si audiosystém Bose s ôsmimi reproduktormi, konektory USB C i USB A a dodáva, že pôvodné klasické osvetlenie kabíny nahradzujú diódy ako súčasť ambientného (samozrejme viacfarebného) osvetlenia.

Bayon tiež dostal najnovšiu verziu bezpečnostných systémov, ktoré zvládnu okrem áut registrovať cyklistov i chodcov a nechýba adaptívny tempomat spojený s navigáciou, ktorý vám upraví rýchlosť podľa topografie trasy.

Čo nám Hyundai ešte (okrem informácií o motoroch) dlží, je termín uvedenia na európsky, respektíve slovenský trh a pochopiteľne ceny. Ak ich zverejní, k Bayonu sa určite vrátime.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

zdroj: Hyundai