Faralli & Mazzanti Evantra

Faralli & Mazzanti Evantra

Z obrázkov naokolo bude skúsenému oku jasné, že sú dielom grafika v počítači avšak pre rok 2012 sa už pripravuje, tj stavia, prvých 5 kusov. Už teraz je nám jasné, že Evantra je skutočne zaujímavá po každej stránke. Design je vcelku originálny, nepozeráme sa na napodobninu Ferrari ako by sme sa mohli báť ale mix klasického a moderného designu.

Koncepcia je vo svete superšportov overená rokmi: motor v strede a náhon na zadné kolesá. Počet miest na sedenie je 2.

Šasi je z ocele, na ktoré sa potom montuje samotná karoséria. Ta môže byť celokarbónová alebo celohliníková. Dĺžka auta je 4325 mm, výška 1225 mm a šírka 1955 mm.

Motor uložený v strede je atmosférický 3,5 B6 (boxer) neznámeho pôvodu s výkonom 408k (300kW). Podľa týchto čísel sa ale zdá, že to môže byť priamo z aktuálneho Porsche 911 Carrera GTS. Ťažko povedať, pretože informácií je skutočne málo. Výrobca dokonca uvádza, že dokáže ponúknuť aj turbom dopovanú jednotku, ktorá servíruje o takmer 200k vyšší výkon. V tom prípade je výlet na hranicu 100 km/h otázkou 3,7s, keďže pohotovostná hmotnosť je len 1200 kg.

Uvidíme teda, či sa podarí zhmotniť odvážne plány firmy na skutočnosť, zatiaľ to vyzerá zaujímavo. Či sa to podarilo, sa dozvieme už v priebehu pár mesiacov. Držíme palce!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov