Team Green GT sídli v Le-Mont-sur-Lausanne a na tento projekt povolali mladého francúzskeho dizajnéra Thomasa Claveta zo školy dizajnu vo Valencienne.

Prototyp zeleného GTčka je vyrobený podľa požiadavky FIA s karbónovým nosným rámom a karosériou zo sklenných vlákien. V kompaktnom balení sa ukrývajú dva vodou chladené elektromotory s výkonom 100 kW každý, ktoré sú oba spriahnuté s jednou prevodovkou (patentované riešenie Green GT). Dobíjanie batérii zabezpečuje fotovoltaický solárny panel a dve litium-ionové batérie, každá s kapacitou 30kWh. Celá táto paráda, ako ju vidíte na fotkách váži zaujímavých 860 kg.

Prejdime teraz na časť, ktorá vás istotne zaujme najviac, a to je dynamika jazdy vyjadrená v číslach. Maximálku vie tento futuro-závoďák až 275 km/h, šprint na stovku zvládne za menej ako 4 sekundy. Cekový výkon motora je možné variovať medzi 350 až 400 kobylami a krútiaci moment je, a teraz veľký pozor - 2000 Nm!

Najväčším prianím pánov z Green GT je, aby sa stal ich Green racer pionierom a odbil si svoju premiéru na Le Mans tak skoro, ako to bude len možné.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov