Astra OPC bude mať pod kapotou naďalej zvlášť výkonný turbodúchadlom prepĺňaný zážihový štvorvalec s objemom 2 litre s priamym vstrekovaním paliva. Motor sa kombinuje sa so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Toto pohonné ústrojenstvo umožňuje modelu Astra OPC dosahovať maximálnu rýchlosť až 250 km/h, čo je najvyššia hodnota v doterajšej histórii modelu Astra.


Podvozok športovej verzie je modifikovaný pre maximálny výkon bez akýchkoľvek kompromisov. V duchu najlepšej tradície OPC bol podvozok detailne ladený pri náročných jazdných testoch na nemeckom pretekovom okruhu Nürburgring. Na tomto mieste trávia chlapci z OPC veľmi veľa času pri vývoji všetkých svojich modelov Corsa, Astra aj Insignia. Dôkazom sú aj špeciálne edície Nurburgring, ktoré už výrobca ponúkol.

Nová Astra OPC príde do predaja koncom jari 2012. Cena zatiaľ nie je známa, ale budeme vás informovať len čo sa ju dozvieme.

Modifikovaný podvozok zabezpečuje extrémnu jazdnú dynamiku a vynikajúcu ovládateľnosť. Východiskový základ poskytuje predná náprava high-tech HiPerStrut (High Performance Strut) modelu Astra GTC. Okrem modifikovanej nápravy Astra OPC profituje aj z plne adaptívneho podvozka FlexRide. Systém FlexRide umožňuje vodičovi prepínať charakteristiku tlmičov pruženia, účinok posilňovača riadenia a reakciu elektronického pedála akcelerátora. Vodič môže tlačidlom zvoliť dva osobitné režimy „Sport“ a „OPC“.  No model OPC ide v oblasti podvozka ešte ďalej. Na prednej náprave má štandardne samosvorný diferenciál, ktorý výrazne zvyšuje stabilitu a zlepšuje ovládateľnosť oproti štandardnému modelu GTC, predovšetkým pri intenzívnej akcelerácii zo zákruty aj na mokrej vozovke. Vysoko výkonnú brzdovú sústavu  dodáva prestížny výrobca Brembo.

Špeciálne modifikovaná karoséria modelu Astra OPC je výrazom nadšenia z výkonu a rýchlosti. Astra GTC so svojimi expresívnymi, športovými líniami je najemocionálnejším vyjadrením nových výrazových prostriedkov dizajnu značky Opel, no verzia OPC ešte ďalej umocňuje jej svaly. Špeciálne tvarované nárazníky, aerodynamické nástavce prahov karosérie, veľký strešný spojler a dve koncovky výfuku lichobežníkového tvaru dodávajú verzii OPC osobitný charakter a štýl. V interiéri má vysoko výkonné kompaktné kupé špeciálne športové sedadlá, volant so splošteným vencom a modifikované prístroje.

Oddelenie Opel Performance Center (OPC) je od roku 1999 zodpovedné za športové akcenty v modelovom programe značky Opel. Vytvára vysokú úroveň emocionality, iskrivý dizajn, špičkovú technológiu a mimoriadnu jazdnú dynamiku. Automobily s dodatkom „OPC“ v modelovom označení tvoria športovú špičku príslušných modelových radov demonštrujúc vysoký potenciál a technickú kompetenciu značky Opel.


Aktuálna ponuka verzií OPC zahŕňa modely Corsa OPC s výkonom 141 kW (192 k) , resp. 154 kW (210 k) pre Corsa OPC Nürburgring a Insignia OPC, ktorý je k dispozícii ako 4- alebo 5-dverová limuzína a kombi Sports Tourer. Benzínový motor V6 2.8 Turbo je s 239 kW (325 k) najvýkonnejším sériovým motorom Opel v histórii. Verzia Insignia OPC „Unlimited“ dosahuje maximálnu rýchlosť až 270 km/h.