Auto pre puristov

Auto vychádza z 911 Carerra Cabriolet 4, ku ktorej pridali niekoľko dielov z 911 GT3, takže má aj jej fantastický atmosférický šesťvalec, ktorý točí až 9000 otáčok a má max. výkon 368 kW (500 koní). Červená farba odkazuje na 911 Speedster G generácie z roku 1988. Nové sú aj 21-palcové disky, ktoré pripomínajú pretekárske špeciály 911 RSR a GT3 R. Inšpirované motoršportovým svetom sú aj predné svetlá, ktorých denné svietenie má farbu karosérie. Dizajnéri sa vyhrali s retro spätnými zrkadlami a viečkom nádrže.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

V interiéri nájdeme hlavne perforovanú čiernu kožu, ktorú dopĺňajú červené detaily. Šoféra určite zaujmú škrupinové sedadlá a manuálna prevodovka! Hneď za hlavovými opierkami je ochranný kryt, ktorý chráni posádku v prípade prevrátenia. Strecha totiž v tomto prípade nie je príliš plnohodnotná, ide len o plachtu pripevňujúcu sa k autu pomocou gombíkov. Predné aj zadné blatníky prebral Speedster od 911 GT3. Rozdielny je však výfukový systém. Ten teraz dodalo oddelenie Porsche zodpovedné za vývoj GT špeciálov (áno, sú to tí machri, ktorí majú na svedomí extrémne hlučné Porsche 911 RSR) a jeho špecialitou sú titánové koncovky výfuku. Vyrobených bude presne 1948 kusov, ako odkaz na rok udelenia oprávnenia vyraziť na cestu historicky prvému Porsche 356. Bolo to 8. júna 1948 v Rakúsku. Tá 356 bola okamžite na štartovom rošte pretekov v Innsbrucku a rovno svoju triedu vyhrala.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov