RS7 dostalo pod kapotu rovnaký motor, ako je v S8. Teda 4,0-liter V8 s dvomi turbami. Znie to dobre? Áno, v RS7 je ale výkon vyšponovaný znovu o trocha vyššie, a na všetky štyri kolesá ide cez osem stupňovú automatickú prevodovku 412 kW (560 k) a 700 Nm. Maximum výkonu je využiteľné v rozmedzí 5,700 - 6,700 ot/min a krútiaci moment zasa dosahuje vrcholu od 1,750 do 5,500 ot/min. Hnacia sila je rozdeľovaná diferenciálom v pomere 40/60 v prospech zadnej nápravy.

Toľko koníkov dokáže rozbehnúť RS7 ku stokilometrovej rýchlosti za 3,9 s a ručička rýchlomera si oddýchne pri klasickej hodnote 250 km/h. Lenže potom je tu niečo ako "Dynamic Package" a v tomto balíčku je maximálka obmedzená až na 280 km/h. Dynamic Package Plus ju dvíha na už nepotrebných 305 km/h. I keď dynamické parametre a výkon sú už porovnateľné s teritóriom superšportov, RS7 je celkom rozumné auto, čo sa týka spotreby. Podľa normovaného cyklu EU má spotrebu 9,8 l/100km. K tak slušnému číslu prispel i systém COD (cylinder on demand), ktorý vypína valce motora. Ak nie je potrebný plný výkon motora, RS7 jazdí iba na štyri valce, pretože manažment motora vypne druhý, tretí, piaty a ôsmy valec. Ohľadom emisií sa automobilka zatiaľ nevyjadrila. Je to Audi, takže pri konštrukcii karosérie by sme nemali čakať nič iné ako hliník, vysokopevnostnú oceľ a dokonca, citujem - "ultra vysokopevnostnú oceľ".

Zákazník si môže vybrať vzduchové pruženie, ktoré zníži výšku podvozku pri rýchlej jazde o dva centimetre, alebo tradičnejší športový podvozok s klasickými tlmičmi, ktoré majú tri stupne nastavenia. RS7 je tiež k dispozícii s 20 palcovými diskami kolies ako štandard, ak ste ale typ "väčšie je lepšie", choďte do 21" kolies v ktorých trónia karbón-keramické brzdy s priemerom 420 mm. Audi ponúka u RS7 v základe okrem iného xenónové svetlá, monitorovanie tlaku v pneumatikách, parkovacieho asistenta. Za príplatok je head-up displej alebo audio systém Bang&Olufsen . Cena v našich končinách zatiaľ známa nie je, ale lacné to veru nebude...