Overený recept

Pod kapotou nájdeme opäť už osvedčený 2,0-litrový štvorvalec s výkonom 225 kW (306 k) a 400 Nm v dostupnosti v rozmedzí 3 000 až 4 000 otáčok. Túto silu prenáša na všetky štyri kolesá, čo zaručuje raketové štarty. Tomu pomáha aj 8-stupňová automatická dvojspojková prevodovka a systém Race Start. Na 100 km/h vystrelí za 5,1 sekundy. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h. Z tejto rýchlosti ho budú brzdiť 350 mm veľké brzdy vpredu a 330 mm vzadu. Brzdy sú ventilované a perforované, takže by nemali vädnúť ani pri extrémnych podmienkach na pretekárskej dráhe. Systém pohonu všetkých štyroch kolies trochu znižuje dynamické predpoklady, keďže maximálne môže prerozdeliť výkon na 50:50. GLA 35 je primárne predokolka.

Auto ponúka aj štandardných 5 jazdných režimov - Comfort, Slippery (režim pre šmykľavú vozovku), Sport, Sport + a Individual. Za príplatok je možné dostať aj adaptívny podvozok AMG Ride Control, ktorý dáva vodičovi možnosť vybrať z 3 preferenčných nastavení podvozku. Systém pracuje plne automaticky a v priebehu milisekúnd je schopný upravovať nastavenie podvozku pre maximálnu stabilitu.

Interiér je vyšperkovaný športovým volantom a sedlami, kovovými pedálmi a nápismi AMG. Zvonku na nové GLA 35 upozornia nafúknutejšie športové nárazníky. Mercedes sľubuje aj zaujímavejšiu zvukovú kulisu s AMG výfukovým systémom s aktívnou klapkou. To, ako asi bude posledné AMG 35 jazdiť, si môžete priblížiť v našej recenzie na A35 hatchback.