Nathalie sa radí do kategórie superšportov, čomu odpovedá aj zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a ručička tachometra sa zastaví na hodnote 300 km/h. Výkon vozidla je relatívne nejasný, nakoľko webstránka Roland Gumpert uvádza výkon 300 - 600 kW (407 - 815 k). O ten by sa mali starať štyri elektromotory. Na každé koleso jeden. Na nedostatok krútiaceho momentu sa sťažovať rozhodne nebudete. Nathalie ponúkne cez 1000 Nm.  

Pohon na alkohol

A teraz niečo o pohone, ktorý nás zaujíma asi najviac. Metanol slúži ako zdroj energie. Namiesto dobíjania batérie na nabíjacích staniciach model Nathalie využíva metanolové palivové články. Produktmi reakcie medzi metanolom a kyslíkom sú oxid uhličitý a voda, uvoľňujúce energiu vo forme elektrónov vo vnútri palivových článkov. Metanol je najjednoduchší alifatický (s neuzatvorenými molekulami) alkohol. Po tom, čo ním naplníte nádrž, je zohriaty na teplotu 300 - 400 °C. Oxid uhličitý sa z metanolu vypudí, no čo ostane, je vodík. Ten prechádza palivovým článkom na výrobu elektriny. Ide o úplne prvý prototyp takéhoto pohonu. Výhodou je eliminovanie čakania na zdĺhavé dobíjanie batérie pri klasických elektrických autách a fakt, že metanol má zhruba tretinovú cenu benzínu. V Gumperte tvrdia, že zriadiť metanolový dávkovač nie je nič náročné a každá čerpacia stanica by ho mohla nainštalovať za jednu noc. Tankovanie je pritom rovnaké ako pri bežných autách. Gumpert zároveň dodáva, že ich systém z environmentálneho hľadiska predčí hybridy, pretože elektrochemickou reakciou sa vylučuje iba voda, oxid uhličitý a zanedbateľné množstvo oxidov dusíka.         

Čo sa týka podvozku, ten vytvorili z chrómovej molybdénovej ocele, ktorá sa používa pri pretekárskych špeciáloch. Veľká časť interiéru, rovnako ako karoséria, je vytvorená z uhlíkového vlákna pre zníženie hmotnosti, ktorú sa im podarilo rozložiť v pomere 45:55 (predok:zadok).  

Zaujímavosťou je, že Roland Gumpert pripravil aj okruhový špeciál, ktorý bude účinkovať v šampionáte elektrických vozidiel GT (pod hlavičkou FIA), a za jeho volant sa posadí pretekárka zo susedného Česka, Gabriela Jílková.

Roland Gumpert Nathalie je zatiaľ v štádiu prototypu, no už v auguste alebo septembri tohto roku by malo byť auto dokončené a pripravené ku kompletnému testu.