Audi chce zkvalitniť služby vo svojich servisoch a preto budú mať mechanici možnosť využiť "vzdialenú podporu". Pri analýze poruchy na aute môžu kontaktovať konzultanta a ten s nimi pozrie odborným okom na problém. Ako?

Po servise im totiž bude behať vec podobná známemu robotovi R2 z filmu Star Wars. Pojazdný robot je vybavený obrazovkou, mikrofónom a reproduktorom, no najmä kamerou. Operátor a mechanik tak môžu byť vo vizuálnom kontakte priamo na mieste opravy. Navyše pohyb tejto vecičky je ovládaný priamo operátorom, ktorý je v podpornom centre. Môže sa tak samovoľne pohybovať po dielni a byť bok po boku mechanikovi, ktorý si nevie rady. Audi chce túto novinku vyskúšať v USA a pri pozitívnej odozve rozšíriť ďaľej. Pre začiatok zapojí 18 dílerov, neskôr až 100, a to vraj čoskoro. Automobilka sa oháňa PR rečami typu "zlepší to zákaznícky servis, zefektívni prácu automechanikov...", lenže od čoho sú kolegovia v dielni? Nestačí sa poradiť s nimi? Celé to mne osobne pripadá ako jeden z "perfektných nápadov" niektorého z manažérov, ale či je takéto riešenie naozaj potrebné? Uvítali by ste aj vy niečo také vo svojej práci, nebodaj mať v takej podobe šéfa stále prítomného v kancelárii? :)