Iná aerodynamika je markantná najmä u predných svetiel, kde blatníky predných kolies nerozrážajú vzduch štandardne smerom hore, ale do strán. Toyota sa tejto téme dosť venovala, pretože odpor vzduchu je kľúčom k zníženiu spotreby, ktorá má byť podľa nových pravidiel o 25% nižšia ako minulý rok. Napriek tomu sa im údajne podarilo zvýšiť prítlak. Najzaujímavejším údajom je ale nepochybne výkon auta, pretože je kombinovaný spaľovacím motorom a elektrikou. Benzínový 3,7-liter V8 produkuje 382 kW (520 k), no ak k tomu systém zapojí elektromotory s výkonom 353 kW (480 k), dostaneme kombinovaný výkon 735 kW (1000 k)! 

To už je slušné náradie proti dízlovému Audi R18 e-tron Quattro, ktoré poháňa 4,0-litrový V6 TDI, alebo Porsche 919 Hybrid s motorom 2,0 l V4. Matematika hovorí jasne, Audi môže mať silného konkurenta a Porsche... tak na tých som naozaj zvedavý, čo vytiahnu z dvojlitra. Posádku Toyoty tvoria skúsení piloti Alex Wury, Stéphane Sarrazin a Kazuki Nakajima, druhé auto budú v pretekoch vodiť Anthony Davidson, Nicolas Lapierre a Sébastien Buemi. Prvé preteky vytrvalostnej série WEC budú 20. apríla v britskom Silverstone.