Začnime tým najdôležitejším - čo je pod kapotou tejto žltej veci. Z oturbeného šesťvalca ide na kolesá výkon 316 kW (430 k) a 592 Nm krútiaceho momentu. To iste stačí, pretože interiér auta je odľahčený a namiesto zadných sedadiel je teraz len symbolická lavica. Sadnúť sa na ňu aj tak nedá, je totiž za ochranným rámom. Pre zníženie hmotnosti a lepšieho sedenia použil úpravca škrupiny Recaro so štvorbodovými pásmi. Do interiéru vmontovali i malý displej namiesto ľavého prieduchu klimatizácie na stredovom tuneli. Ten slúži ako telemetria, vodič si teda môže čeknúť informácie ako tlak vzduchu, oleja, jeho teplotu atď., no taktiež môže merať čas šprintu na 1/4 míle alebo jazdu na okruhu. 

Úpravy motora u Manhartu spočívajú najmä v použití medzichladiča vzduchu a športový výfukový systém s dvomi 90 mm koncovkami a novým katalizátorom. Výkon teda aj týmito úpravami vyšpičkovali na spomínaných 430 k a 592 Nm. To znamená, že pre dvojkový baworák nie je problém pokoriť rýchlosť 300 km/h. Je to auto pre vodičov, takže prevodovku tu máme šesťstupňový manuál. Auto je obuté do pneumatík Michelin Pilot Super Sport 225/35ZR19 vpredu a 255/30ZR19 vzadu. Z vysokých rýchlostí treba aj brzdiť, o to sa postarajú šesťpiestikové brzdy a disky s priemerom 350 mm. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov