Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 16 obrázkov

Najpodstatnejšie ale na tejto úprave je fakt, že sa naštastie išlo cestou zlepšovania jazdných zážitkov a nie cestou tuzingu (lebo presne to by nastalo, ak by niekto začal cápať na toto auto niečo, čo tam rozhodne nepatrí). Preto pod kapotu pribudol k motoru 4,7 V8 kompresor s medzichladičom stlačeného vzduchu. Sériový výkon tak poskočil z 331 kW (450 k) a 480 Nm na brutálnych 441 kW (600k) a 588 Nm! Tento nárast sa podpísal pod zlepšenú akceleráciu z nula na 100 km/h za 3.9 sekundy (séria 4.2).

S touto úpravou prišli samozrejme aj ďalšie ako napríklad nový výfukový trakt (to musí byť sound!) alebo upravený podvozok. Ten je plne stavitelný (tuhosť, výška) takže zvládať stádo 600 koní bude opäť o niečo bezpečnejšie. Novitec však poslal sériové kolesá preč a miesto nich namontoval nové vo veľkosti 21" vpredu a 22" vzadu. Tie ako vidíte, môžete ich mať buď v striebornej alebo čiernej farbe. Ja osobne preferujem čierny variant. A vy?