Ken Block vytvoril ďalšie šialené auto. Zobral Ford Mustang z roku 1965, napchal tam motor z NASCAR a skombinoval s pohonom všetkých kolies.

Ken s jeho Hoonigan sa dali do kopy s ASD Motorsport a RTR, pred dvoma rokmi začali pracovať na projekte, ktorý vám teraz priblížime. Projekt nazvali Hoonicorn RTR. Ako základ zobrali Ford Mustang z roku 1965 a ten celý úplne prekopali. V ASD navrhli rúrkové šasi, bezpečnostný rám a na mieru upravili podvozok. Široký bodykit vytvorili Hoonigan v spolupráci s RTR, kým 18-palcové disky fifteen52 vyrobili exkluzívne pre Ken Blocka a obuli ich do pneumatík Pirelli Trofeo R.

Ford Mustang Hoonicorn RTR

Hoonicorn má pod kapotou motor, s akým sa jazdí v NASCAR

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov
Ford Mustang Hoonicorn RTR

S týmto autom natočí Ken Block Gymkhanu 7

Najväčšie peklo sa skrýva pod kapotou. Ken spojil to, čo snáď ani nedá. Rozhodol sa, že autu dopraje poriadnu porciu výkonu, takže dopredu namontovali 6,7 litrový motor Roush Yates V8, presne taký, ako majú autá NASCAR! Výkon je len číslo, v tomto prípade 845 koní. Nemusím vám hovoriť, že v NASCAR sa jazdí so zadným pohonom. Ale pán Block chcel, aby sa krútili všetky kolesá. Touto úlohou si lámali hlavu v Sadev, kde špeciálne pre Hoonicorn navrhli a vyrobili prevodovku. A výsledok? Retro mašina pripomínajúca NASCAR špeciál a navyše pohon všetkých kolies, šialené.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

1965 Ford Mustang Hoonicorn RTR

Motor: Roush Yates V8
Druh pohonu: Pohon všetkých kolies
Zdvihový objem: 6719 ccm
Počet valcov: V8
Maximálny výkon: 845 k
Maximálny krútiaci moment: 976 Nm
Prevodovka: 6-stupňová Sadev SC90-24
Karoséria: Hoonigan a RTR bodykit, karbónvé diely RTR, šasi a bezpečnostký rám ASD Motorsport
Podvozok: ASD Motorsport
Disky: Trojdielne fifteen52 R40, 18 x 10,5
Pneumatiky: Pirelli Trofeo R 295/30 R18 zmes špeciálne pre Kena Blocka

Zdroj: autoblog.com