Podľa marketingových odborníkov „halo modely“ značiek v podobe superšportov údajne lákajú zákazníkov do predajní. Tí si následne kupujú obyčajné autá a tým zvyšujú predaje. Ani vám sa tento marketingový koncept nezdá? Nie ste sami. Hyundai to vníma podobne. Nová prémiová značka Genesis nepotrebuje superšport, a preto nebude investovať do nezmyselných „halo modelov“, ale radšej sa zameria na stavbu kvalitných áut.

„Ja nie som typický marketingový chlapík. Neverím v cieľové skupiny, neverím tomu všetkému okolo. Verím vo vytváranie skvelých produktov. Dúfajme, že bude mnoho ľudí, ktorí ich budú milovať a o tom to je.“

V najbližších rokoch rozhodne nemáme čakať hlučný, rýchly a pozornosť lákajúci Genesis. Kórejská prémiová značka sa radšej zameria na unikátny dizajn, najlepší zákaznícky servis v triede a luxus. „Pokiaľ potrebujete halo auto, tak to nie je naša hra,“ vysvetľuje Manfred Fitzgerald, šéf Genesis.


„Ja nie som typický marketingový chlapík. Neverím v cieľové skupiny, neverím tomu všetkému okolo. Verím vo vytváranie skvelých produktov. Dúfajme, že bude mnoho ľudí, ktorí ich budú milovať a o tom to je,“ zdôrazňuje Fitzgerald. Podľa neho musia byť autá skutočne dobré, aby ich ľudia kupovali a nejaký halo model k tomu nestačí.


Audi má R8, BMW má i8, Mercedes pripravuj hyperšport Project One a aj Lexus mal v minulosti superšport LFA. Podľa Fitzgeralda by nemal takýto halo model žiadny zmysel, najmä keď je blízka budúcnosť o elektromobiloch. Genesis sa teda vydá inou cestou.


„Alternatívne pohonné systémy sú jadrom tejto značky. Skutočne tomu veríme. Keď sa pozriete, čo sa deje s elektrifikáciou, výkon nebude mať naďalej dominantnú úlohu,“ myslí si Fitzgerald. S príchodom výkonných elektromobilov totiž zmizne dominantné postavenie výkonných spaľovacích áut. „Ak dokážete akcelerovať na stovku pod 3 sekundy, nie je jedno, či to bude 2,6 alebo 2,7? Koho to trápi? Našich zákazníkov nie,“ vysvetľuje Manfred Fitzgerald.


Šéf značky Genesis tvrdí, že zákazníci si budú v budúcnosti vyberať podľa značky, dizajnu, konektivity a interiéru. Práve tieto veci majú byť v budúcnosti charakteristické pre jednotlivé automobilky. Ich výkon, dojazd a použité technológie budú totiž veľmi podobné.

 

Zdroj: motoring

GENESIS GV80 UKAZUJE, AKO BY MOHLO VYZERAŤ LUXUSNÉ SUV NA VODÍK

GENESIS GV80 UKAZUJE, AKO BY MOHLO VYZERAŤ ...

Genesis sa ako značka už pomaly dostáva do povedomia ľudí. Zatiaľ jej však chýba širšie portfólio typov. To sa ale už ...

19. 04.
GENESIS G80 SPORT 3.3T V6 MÁ 370 KONÍ

GENESIS G80 SPORT 3.3T V6 MÁ 370 KONÍ

Kórejci po vzore Toyoty, Hondy, Nissanu a i. vytvorili novú značku, ktorou chcú konkurovať v luxusnom segmente. Pokrstili ju ...

21. 11. 2016