Športové kupé a roadster od Bentley však môže prekážať manažérom iných značiek z portfólia VW Group. Bentley si musí dávať pozor, aby nekradlo zákazníkov Porsche, Lamborghini a Audi.

Podľa šéfa technických operácií v zákazkovej divízii Mulliner, Udaya Senapatiho, určite existuje dopyt zákazníkov po športovo orientovanom Bentley. Luxusný výrobca má totiž v ponuke len veľké kupé v podobe Continentalu. To je veľké GT a nie športové auto. Zvyšok ponuky tvoria veľké sedany Flying Spur, Mulsanne a SUV Bentayaga.

Senapati naznačil, že niektoré vývojové práce sú už hotové a tvrdí, že auto dokážu vyrábať „lacno“. Verí totiž, že potrebnú techniku nájdu u sesterských značiek Porsche a Audi. „To je tá najlepšia časť byť súčasťou Volkswagen Group. Táto skupina má dnes pravdepodobne najlepšie technológie. A tlačia na správne veci (elektromobily),“ dodáva Senapati a naznačuje, že ak športiak príde, dostane elektrický pohon.

Športiak od Bentley môže prísť s karosériami kupé a roadster

Športové kupé a roadster od Bentley však môže prekážať manažérom iných značiek z portfólia VW Group. Bentley si musí dávať pozor, aby nekradlo zákazníkov Porsche, Lamborghini a Audi. Hovorí sa o tom, že kupé/roadster by mohol stáť na platforme Audi R8. Nemci však nedovolia stavbu priameho konkurenta. Bentley musí byť dostatočne odlišné, aby priamo nekradlo zákazníkov Audi. Odlíšením by mohol byť napríklad plne elektrický pohon. Model R8 zostane zatiaľ s motorom V10, aj keď divízia Audi Sport tiež oznámila vývoj elektrického športiaka.

Osud športového Bentley teda zatiaľ nie je jasný. Briti totiž musia auto dostatočne odlíšiť od ponuky ostatných koncernových značiek. A ak sa im to nepodarí, tak im plány zatrhnú nemeckí manažéri.

Zdroj: motoring