Na Nurburgringu sme už videli Porsche 918, s ktorým sa Porsche dostalo pod 7 minútovú hranicu. V auguste sa o to isté snažil McLaren so svojím hypercarom P1, no bez úspechu. Teraz túto dvojicu doplnilo Ferrari so svojím posledným kúskom, LaFerrari. To síce bolo predstavené pred pol rokom na autosalóne v Ženeve, no Ferrari stále nemá hotovú produkčnú verziu a ešte dolaďuje niektoré veci.

Ferrari krúžilo so svojim hypercarom LaFerrari po Norschleife. Kamufláž značí, že na aute sa stále pracuje.

Na svoj zatiaľ posledný test si Ferrari vybralo Nordschleife. Testovací jazdec tentoraz jazdil s autom s kamuflážou. Môžeme teda predpokladať, že dolaďovali auto a použili aj diely, ktoré neboli na aute pri jeho premiére v Ženeve. Okolo kamufláže hneď vznikli divoké dohady a teórie. K ich vzniku prispelo aj samotné Ferrari, pretože nevieme, aký najlepší čas sa im podarilo dosiahnuť.

To, že Ferrari finalizuje svoj hypercar je asi najpravdepodobnejšie. Iná teória hovorí, že testujú nové diely pre nástupcu  Maserati MC12 a nechcú, aby ich niekto videl. Najdivokejší je však dohad, ktorý hovorí o teste nového, čisto okruhového špeciálu, ktorý by mal naradiť FXX. Toto je však už poriadne pritiahnuté za vlasy.

Naposledy sme videli LaFerrari s kamuflážou, keď skúšali inú konfiguráciu výfuku. Špióni vtedy hovorili, že auto bolo výrazne hlučnejšie ako to, ktoré jazdilo bez kamufláže.