Interiér tohto GT3 má spoločné črty so sériovým SLS AMG, avšak tam podobnosť končí.

Interiér tohto GT3 má spoločné črty so sériovým SLS AMG, avšak tam podobnosť končí.

Zmeny, samozrejme, prebehli na celom aute, ale najmä na jeho aerodynamike. Auto je teraz nižšie, širšie a navyše mu pribudlo niekoľko vychytávok. Napríklad to obrie zadné krídlo, ktoré tak dôverne poznáme aj z našich tuningových zrazov. Tam ale slúži ako tácka na párky a pivo, tu má však striktnú úlohu držať auto čo najpevnejšie na trati. Napríklad aj zadné prahy majú svoju funkciu - vedú čo najviac vzduchu k zadným brzdám ktoré treba chladiť. "C" stĺpik má na sebe vstup pre rýchle dočerpanie paliva.

Pohonná jednotka je v tomto GT3 takmer identická ako v sérií, je však samozrejme uspôsobená na dlhšiu a vyššiu záťaž. A aký je teraz jej výkon? To sa ešte nevie... fakt! FIA ho totiž určí na základe pravidiel a princípu "Balance of Performance" tak, aby boli autá v triede GT3 maximálne vyrovnané. Prevodovka je 6.st sekvenčná, uložená na zadnej náprave podobne ako u sériového SLS. Riadenie je v tejto závodnej verzií strmšie. Mimochodom, brzdy sú klasické oceľové a spolupracujú so závodným ABS. Samozrejmosťou je kompletne odstrojený interiér, plná klietka, závodná škrupina, 6 bodový pás či príprava na HANS. Posledná vec v kokpite je už len stredový panel: ten obsahuje nie len štartovanie V8 monštra pod kapotou, ale aj napríklad volič rýchlosti pre cúvanie, nastavenie trakčnej kontroly či hasiaci systém.

Cenu ako aj podmienky dodania klenotu Mercedes-Benz SLS AMG GT3 vám ochotne prezradí váš predajca trojcípej hviezdy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov