Pod prednou kapotou je V8 4,0 TFSI a dvojicou turbodúchadiel. Maximálny výkon je 420 kW (571 k) a 800 Nm. Z pohľadu kW to je trocha menej ako napríklad Alpina B7 alebo Mercedes-AMG S63, avšak očakáva sa ešte výkonnejšia verzia Plus, ako aj u predchodcov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Motor je spojený s 8-stupňovou automatickou prevodovkou a, samozrejme, poháňa všetky kolesá. Auto využíva 48 V palubnú sieť, je tu však pre zníženie spotreby a nie pre zvyšovanie výkonu. Automobil tak dokáže jazdiť v určitom režime aj s vypnutým motorom, počas fázy plachtenia.

V štandardnej výbave je vzduchové pruženie alebo natáčanie zadných kolies. Karbón-keramické brzdy budú za príplatok, vpredu s priemerom 420 mm a vzadu 370 mm. Čo sa týka exteriéru, je tu niekoľko decentných zmien. Vpredu je odlišný nárazník, vzadu 4 koncovky výfuku.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zboku vidíme 21-palcové disky, ktoré sú sériové. V interiéri je zmien ešte menej, samozrejmosťou sú športovo ladené sedadlá s prešívaním a logom S. Presná cena zatiaľ nebola zverejnená, odhaduje sa na úrovni okolo 117-tisíc eur. Výkonnejší variant Plus, ktorý by mohli predstaviť koncom tohto roka, pôjde s cenou ešte vyššie.

Zdroj: auto-motor-und-sport.de